عضو فراکسیون ولایت گفت: اگر لاریجانی بخواهد در فراکسیون ولایت نباشد، ممکن است در انتخابات هیات رئیسه سال آینده مشکلاتی ایجاد شود. بنابراین ایشان عضو فراکسیون ولایت باقی می ماند.

حميدرضا فولادگر در گفت‌و‌گو با خبرآنلاين درباره اعلام موجوديت فراكسيون سوم در مجلس دهم اظهار كرد: ما بايد شرايط جديد را بررسي و با دوستان فراكسيون ولايت هم انديشي كنيم.
نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي درباره علل تاخير فراكسيون ولايت در برگزاري مجمع عمومي و انتخاب هيات رئيسه نيز گفت:‌ تعلل براي همين بود كه جامعيت فراكسيون از دست نرود اما با اعلام خبر تشكيل فراكسيون سوم، بايد اعضاي هيات موسس فراكسيون ولايت دور هم جمع شوند تا ببيند در شرايط جديد چه مي شود كرد.
وي ادامه داد:علت تاخير اين بود كه مي خواستيم فراكسيون ولايت جامع بماند و همه سلايق در آن حضور داشته باشند، در غير اين صورت،‌ زودتر از اين هم مي‌توانستيم مجمع عمومي را داده و هيات رئيسه انتخاب كنيم.
فولادگر تاكيد كرد: قرار اين بود كه فراكسيون مستقلين تشكيل نشود و همان افرادي در فراكسيون ولايت باشند كه در جلسات زمان انتخاب هيات رئيسه حضور داشته باشند. فراكسيون ولايت در زمان انتخاب هيات رئيسه تشكيل شد و جلسات محدودي را در آن زمان برگزار كرد كه به رياست آقاي لاريجاني و انتخابات هيات رئيسه منجر شد. بعد از آن، جلسه‌اي نبود و تنها يك جلسه مشورتي براي حقوقدان‌هاي شوراي نگهبان برگزار شد.
وي ادامه داد: در بقيه مواقع اعضا درحال رايزني بودند براي اينكه جلسه مجمع عمومي تشكيل شود و فراكسيون اساسنامه‌اش را انتخاب كند و بر اساس آن اعضاي شوراي مركزي و هيات رئيسه انتخاب شوند.
وي درباره موضع رئيس مجلس نسبه به فراکسیون سوم نيز گفت: اقاي لاريجاني رئيس فراكسيون ولايت است و خودش بايد كمك كند تا اين بحث جمع شود. اما اگر اوبخواهد در فراكسيون ولايت نباشد، ممكن است در انتخابات هيات رئيسه سال آينده مشكلاتي ايجاد شود، بنابراين ايشان عضو فراكسيون ولايت باقي مي‌ماند.
29213

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =