خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    3 0
    در روستاي اردهه در شهر كوهسار كرج اب دو ساعت وصل و چهار ساعت قطع ميباشد. اين به معن اين است كه قطعي اب دو برابر وصل ان است. واقعاً غير قابل تحمل ميباشد.
  • ج الف تبریز A1 ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    2 5
    با سلام دولت قرار هست کی کارمندان قراردادی با بیش از 10 سال سابقه کار را پیمانی نماید و تفاوت حقوق چند برابری بین کارمندان پیمانی و قراردادی را از بین ببرد خاطر نشان میسازم این تفاوت دریافتی بین تمام کارمندان قراردادی موجب بی انگیزگی و دلسردی و کم کاری را فراهم آورده است برای مثال حقوق پیمانی با حداکثر 3 سال سابقه کار 28000000 ریال و حقوق کارمند قراردادی با بیش از 10 سال و حتی 15 سال 9600000 ریال ..... قابل توضیح که کارشان عین هم و بعضا" حتی بیشتر از کارمند پیمانی است . استدعا داریم توضیحات شفاف از طرف مسئولین ارائه و موجب دلگرمی بیش از هزاران کارمند قراردادی را فراهم آورند.
  • علی IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    1 0
    با سلام.متاسفانه محله های منتهی به ساحل دریای بابلسر از روز چهارشنبه عصر تا امروز سوم مرداد ماه آب ندارندبا پیگیریهای انجام شده احداث آپارتمان بخصوص در خیابان امیر مازندرانی و نخست وزیری را ورای بده آب لوله های قدیمی این خیابان می دانندسوال اینجاست آیا از ظرفیت منطقه اطلاعی ندارن مسولان که مجوز آپارتمانهای بالای 20 و 30 طبقه صادر میکنند همچنان؟و دوم اینکه عوارض شهراری و باقی قضایا را مردم این منطقه همانند دیگر اهالی و کما بیشتر پرداخت می کنند،چطور تا این حد تبعیض باید وجود داشته باشه.واقعا شرایط زندگی برایمان سخت شده.در تمامی طول تابستان و بخصوص ایام تعطیل بی استثنا ایم مشکل گریبانگیر مردم بابلسر هست ولی مسئولان اصلا پاسخگو نیستن.لطفا پیگیری کنید چون از مسولان شهری دیگه قطع امید کردیم.
  • جویای شغل IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    4 0
    با سلام و خسته نباشید. من 38 ساله و لیسانس متاهل هستم. تا دو سال قبل در یک شرکت خصوصی کار می کردم و 10 سال سابقه بیمه دارم. شرکت منحل و کارگران به بیمه بیکاری معرفی شدند. حالا دو سال است دنبال کار میگردم. شرط سنی و...در شرایط استخدام مشکل ساز است. چه کنیم؟ آیا کسی از مسئولین پاسخگو هست.
  • بی نام IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    1 0
    سلام قرار بود از اول مرداد تعرفه های جدید اینترنت اعمال شود اما مخابرات کهگیلویه و بویراحمد یاسوج در تماسی که با بخش فروشadsl داشتیم اظهار بی اطلاعی کردند ایا این درسته که مخابرات از یک طرف بخشنامه صریح کنه که همه اپراتورها و tv,akni ih ...ملزم به ارائه نرخ جدید adsl هستند از یک طرف هم قضیه رو ول کنه؟ چرا وقتی صحبت از افزایش قیمته فورا فعال میشه ولی موقع کاهش ول میشه چون صاحب نداره و کسی پیگیری کننده نیست و به نفعشون هم نیست.
  • علی A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    1 0
    سلام ... وضعیت ترافیک شهرستان نجف آباد استان اصفهان بسیار نامناسب است و خیابان های اصلی این شهر به علت عدم کنترل و اعمال قانون راهنمایی رانندگی و پارک کردن خودرو ها در خیابان های کم عرض و پر رفت امد خیابان امام مرکزی،خیابان قدس ،خیابان فردوسی مرکزی و خیابان شریعتی گاهی ترافیک راهبندان های زیادی ایجاد میکند .ورود مینی بوس به مرکز شهر ممنوع است ولی هنوز مینی بوس های یزدانشهر هروز به مرکز شهر می ایند و موجب دود و ترافیک بسیار می شوند .لطفا موضوع فوق را پیگیری فرمایید با تشکر فراوان
  • مهدی A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    با سلام بارها درمورد نظافت شهرک مارلیک ملارد پیام میگذارم و باتوجه به اینکه فاز 3 نزدیک مسجدجامع و پارک شیوا که محل عبور و مرور مردم و بچه هاست نظافت توسط شهرداری انجام نمیشود بطور کامل و بارها اعتراض کردیم و گفتند نیرو زیاد هست و شهرداری نمیدهد لطفا اطلاع رسانی گردد
  • مهدی A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    ترافیک تهران کرج واقعا سرسام اوره مسئولین بفکر گسترش مترو در غرب تهران باشند
  • علی A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    دلایل مانع تراشی مسوولین آموزش وپرورش در ادامه تحصیل فرهنگیان ؟ ودوپیشنهاد ◀️در یک سال اخیر با صدور بخشنامه هایی از جمله ۱۷۰۰۶۱ مورخه ۲۳/۱۲/۱۳۹۳ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و همچنین ۱۱/۷۱۰ مورخ ۱۷/۶/۱۳۹۴ وزارت آموزش و پرورش ، ادامه تحصیل و اعمال مدرک تحصیلی معلمان بیش از یک مقطع از بدو استخدام ممنوع اعلام شده است
  • سهراب A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    باسلام من در سامانه وام ازدواج ثبت نام کردم و بانک سپه را انتخاب کردم و بانک سپه شعبه بلوار لاله تهرانسر معرفی شد حال برای پیگیری مدارک جهت وام مراجعه نمودم که اعلام داشتند هنوز وام ده میلیونی به ما ابلاغ نشده است و فقط تشکیل پرونده میدهیم. اگر ما تشکیل پرونده دهیم دیگر مجبوریم هرچقدر وام دادند دریافت کنیم خواهشمند است پیگیری کنید.
  • بی نام A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    چرا شهرداری تهران برای ساختمان ها شناسنامه فنی ملکی صادر نمی کند؟ قانون پیش فروش ساختمان تا جایی که به من گفته اند معطل این کار شهرداری است
  • مازيار IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    1 0
    با سلام. از شركت ماهان بليط تركيه را در خرداد خريداري نمودم. با توجه به شرايط ايجاد شده. براي كنسل نمودن آن تماس گرفتم و اعلام كردند شرايط عاديست و نمي توانيم پول شما را كامل برگردانيم و هزينه كنسلي به آن تعلق مي گيرد اين در حاليست كه امور خارجه مردم را از سفر منع كرده بود و هواپيماي خالي به تركيه جهت برگرداندن مسافران اعزام مي شد . لطفا پيگيري نماييد من چرا بايد يك ميليون وچهارصد هزار تومان متضرر شوم براي موضوعي كه هيچ نقشي در آن نداشته ام . ضمنا بعد از هفت روز وجه به حساب واريز نشده است تاريخ بليط ٢٩ تير مي باشد
  • بی نام IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    1 0
    محله شهرک دریا واقع در منطقه 21 با قطعی آب در روز، به میزان 9 تا 10 ساعت مواجه است. این قعطی آب فقط برای 4 تا 5 کوچه ابتدایی این شهرک رخ داده و هیچ فردی پسخگو نیست. مدیریت شرکت آب و فاضلاب شهرک های غرب تهران و مسئولان مربوطه به هیچ عنوان پاسخی به شهروندان نمی دهند. این قعطی آب مشکلات متعددی را برای ساکنان این چند کوچه به وجود آورده است. از آنجا که دسترسی به شرکت آب و فاضلاب شهرک های غرب تهران و حتی اداره آب و فاضلاب برای پاسخگویی محیا نیست و آنها پاسخگو نیستند. از شما عزیزان خواهشمندم پیگیری های لازم را به عمل آورید.
  • محمدف A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    بااینکه کامنت قبلی من درمورد پرداخت اینترنتی که از سایت راهور استعلام شده بودبه نمایش در نیامده استبازم مشکلی که در مورد پاسخ به اعتراض آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره اول دبیرستانششم به هفتم برامون پیش اومده که خواهشا پیگیری فرمائید که چرا اعتراض ما بی جواب مانده استدرروزهای مقرر به پاسخ گویی سایت سازمان آموزش وپرورش استان البرز غیرفعال بود؟