بازار آسیا با ورندی کاهشی معاملات خود را شروع کرد.

شاخص نیک کی ۲۲۵ با کاهش ۰.۶۴ درصدی مواجه شد. سهام سافت بانک نیز با کاهش ۱۰.۵۵ درصدی رو به رو شد. در کره جنوبی شاخص کاسپی ۰.۳۹ درصد و شاخص هنک کنگ ۰.۶۳ درصد کاهش داشته است. 

شاخص شانگهای ۰.۷۱ درصد و شنزن ۰.۵۴ افت داشته است. در بازار استرالیا ASX 200 نیز ۰.۳۴ درصد کاهش را تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ین ژاپن نسبت به دلار با قیمت ۱۰۵.۶۰ دلار در بازار عرضه شد. این در حالی است که دلار استرالیا با قیمت ۰.۷۵۳۰ دلار به فروش رسیده است. 

بازار نفت نیز با روندی کاهشی رو به رو شد. قیمت نفت برنت جهانی با کاهش ۰.۲۸ درصد به قیمت هر بشکه ۴۶.۸۳ دلار رسید. به همین ترتیب قیمت نفت خام آمریکا نیز با کاهش ۰.۳۵ درصدی به ۴۵.۰۸ دلار رسید. 

قیمت نفت جهانی با کاهش یک درصدی با قیمت هزار و ۳۲۷ دلار و ۷۰ سنت در بازار به فروش رسید. 

بازار سکه در چهارمین روز هفته با روندی ملایم معاملات را شروع کرد. 

سکه تمام بهار آزادی با مشابه با همان قیمت روز گذشته در بازار عرضه شد. نیم سکه  و ربع سکه هر دو با کاهش هزار تومان به ترتیب به قیمت ۵۴۴ هزار تومان و ۲۸۱ هزار تومان رسید. 

بازار ارز نیز با آرامش معاملات را آغاز کرد. دلار آمریکا نسبت به روز گذشته ثابت ماند و با همان قیمت ۳ هزار و ۵۱۰ تومان در بازار عرضه شد. 

یورو اروپا با افزایش ۲ تومان به قیمت ۳ هزار و ۹۰۲ تومان رسید. این در حالی است که در روز گذشته لیر ترکیه پس از تلاش کودتاچیان بیشترین سقوط خود در 8 سال گذشته را تجربه کرد. لیر ترکیه نیز با کاهش ۲ تومان به هزار و ۲۱۳ تومان رسید.

برای مشاهده لحظه ای قیمت طلا، سکه و ارز (ایــــنـــــجـــــــــــــــــا) کلیک کنید.   

 

22435

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =