۰ نفر
۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
بیمه زائران «اربعین حسینی» الزامی شد

ایرنا نوشت: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با عنایت به هماهنگی های لازم تمامی زائران اربعین حسینی باید تحت پوشش بیمه قرار گرفته و سپس به عراق اعزام شوند که در غیر این صورت روادید صادر نخواهد شد.

سعید اوحدی روز دوشنبه در نشست دو جانبه با محسن پورکیانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران از اقدامات لازم در خصوص پوشش بیمه زائران اربعین گفت: ثبت نام از مشتاقان زیارت اربعین حسینی نیز از دهه اول مرداد ماه در سامانه سماح آغاز خواهد شد.

او با تاکید بر پوشش بیمه ای زائران اربعین گفت: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین، امسال در ثبت نام زائران اربعین حسینی(ع) در سامانه سماح پوشش بیمه ای زائران الزامی است و تنها در صورتی که زائران تحت پوشش بیمه قرار گرفته باشند، برای آنان ویزای عزیمت به عراق صادر خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت جمعیت مشتاقان ایرانی برای حضور در مراسم اربعین حسینی(ع) امسال را حدود دو میلیون نفر پیش بینی کرد.

اوحدی همچنین گفت: باید کمیته مشترکی از سازمان حج و زیارت و بیمه ایران در خصوص تسریع در پرداخت ما به التفاوت بیمه برخی خانواده های شهدای مظلوم دو حادثه حج سال گذشته تشکیل شود و حداکثر تا دو هفته آینده در این خصوص اقدامات لازم انجام گیرد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =