ایسنا نوشت:وزیر اطلاعات گفت: کشور مال همه هست و همه حق دارند با آرامش و با دل خوش و آسایش زندگی بکنند. مملکت مال شیعه و سنی و اهل حق و مال راست و مال چپ و اصولگرا و اعتدالی نیست، مال همه است.

حجت الاسلام و المسلمين سيد محمود علوي امروز (27 تير 95) در مسجد امام رضا (ع) شهرستان اسلام آباد گفت: از خانواده هاي عزيز شهدا از ايثارگران جانبازان و آزادگان و علمايي كه حضور دارند از صميم دل تشكر ميكنيم و اميدواريم خدا به همه شما عزت و سربلندي عطا كند.

علوی در ادامه سخنان خود گفت: امروز مردم عزيز ما به نقطه اي از فهم و درك و بصيرت و آشنايي به مسائل رسيدند و خوب ميدانند كه خدمتگذارانشان با چه شرايطي در حال تلاش هستند كه كار كشور را روبه راه كنند.

علوي افزود: كشور مال همه هست و همه حق دارند با آرامش و با دل خوش و آسايش زندگي بكنند. مملكت مال شيعه و سني و اهل حق و مال راست و مال چپ و اصولگرا و اعتدالي نيست، مال همه است. و كار دستگاه اطلاعاتي هم اين است كه آرامش را براي همه مملكت فراهم كند چون وقتي مملكت آرام باشد كارها پيش مي رود و وقتي مردم دلخوش باشند دستشان به كار ميرود، كار درست مي‌شود و درآمد كسب مي‌كند و زندگي خود را سر و سامان ميدهد و كار تك تك افراد وقتي پيش برود كار جماعت هم پيش خواهد رفت.

وزير اطلاعات در ادامه تاكيد كرد: الحمدلله در جمهوري اسلامي امنيت حاكم است. نه اينكه دشمنان در صدد اين نباشند كه اين امنيت را از ما بگيرند. دشمن لحظه به لحظه در تلاش است و روز به روز هم بر تلاش خود اضافه مي‌كند و تمام برگه هاي كاري خود و ورق هاي بازي را به كار گرفته ولي موفق نشده، كه آخرين تلاش آنان اين بود كه به يك ورقه باطله اي به نام منافقين متوسل شدند. يك عده مي‌روند در جمع اين ها صحبت مي‌كنند كه خيال مي‌كنند مي‌توانند مرده را زنده كنند، اين ها سالهاست مرده اند. اين ها از همين مردم اسلام آباد غرب سيلي خورده اند اينها در همين جا در همين منطقه و همين شهر حضور پيدا كردند و فكر مي‌كردند مردم آنها را مي‌پذيرند اما مردم چنان سيلي بر گونه آنها نواختند كه هنوز هم سرشان گيج مي‌رود. اينها كشور ما و مردم ما را نشناختند. دستگاههاي امنيتي و اطلاعاتي كشور هم اگر توفيق دارند به بركت همين همراهي مردم با آنان است. امام راحل (ره) فرمودند: مملكتي كه 36 ميليون جمعيت دارد يك ارتش 20 ميليوني بايد داشته باشد .

ايشان افزود: دولت اساس كارش را بر وحدت همه گذاشته و همه از گرايش ها و مذاهب مختلف بايد با هم زندگي كنند چون همه برادرند و بايد زير چتر نظام جمهوري اسلامي ايران و رهبر عزيزمان مقام معظم رهبري (حفظه الله) باشند. رياست محترم جمهوري در جمع سربازان گمنام امام زمان (عج) فرمودند: در نظام جمهوري اسلامي ايران يك پرچم برافراشته است و آن هم در دست مقام معظم رهبري (حفظه الله) است و ما زير اين پرچم حركت مي‌كنيم و همه بايد دست به دست هم بدهيم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    24 3
    بله ما همه است، نه مال یک اقلیت تند خو.