تجمع بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد مقابل مجلس/مدیرعامل صندوق: امسال مشکل پرداخت حقوق نداریم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اعلام کرده بود امسال مشکل پرداخت حقوق نداریم. این در حالی است که امروز بازنشستگان این صندوق در مقابل مجلس تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین امروز برای چندمین بار بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی فولاد ، در مقابل مجلس تجمع کردند تا نسبت به نحوه دریافت حقوق و مستمری خود اعتراض کنند. 

این اعتراض در حالی بیان شد که روابط عمومی این صندوق خبر داد نوروزی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد ضمن تقدیر از زحمات نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق برای به روز کردن حقوق بازنشستگان شرکت فولاد گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق و اختصاص مبلغ قابل توجهی به بحث حقوق بازنشستگان شرکت فولاد امسال مشکل پرداخت حقوق نداریم و تمام دغدغه ما مربوط به مشکلات شرکت های واگذار شده به مجموعه این صندوق است.
پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و عضو کمیسیون تلفیق مجلس نیز گفت: در قضیه بازنشستگان، مجلس به کمک مجموعه صندوق آمد و بحران پیش آمده در بحث حقوق بازنشستگان را برطرف کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مشکلات ناشی از مطالبات بسیار زیاد شرکت های زغالسنگ استان کرمان از شرکت ذوب آهن اصفهان به دلیل تاخیر در پرداخت بدهی ها گفت: مشکلات پیش آمده باعث ایجاد شرایط خاص در نحوه اداره و پرداخت حقوق به موقع کارگران این شرکت شده است که مقرر شد بحث تامین مالی از طریق کمیسیون اقتصادی مجلس در دستور کار قرار بگیرد که ان شاءالله با پرداخت بخش زیادی از معوقات، خلل به وجود آمده در تولید این شرکت رفع خواهد شد.
با وجود این وعده ها، بازنشستگان صنعت فولاد کشور امروز برای چندمین بار در مقابل مجلس جمع شدند و از مسئولان خواستند تا نسبت به ترمیم حقوق شان و به روز رسانی آن اقدام کنند.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =