مهر نوشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مصوبه جدید شورای حقوق و دستمزد برای تعیین سقف پرداختی حقوق خبر داد و گفت: وزرا مجاز به دریافت حقوق‌های تک رقمی شدند.

علی ربیعی در جلسه امروز هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از مصوبه شورای حقوق و دستمزد برای تعیین سقف پرداختی حقوق مدیران و وزرا خبر داد و گفت: سه استثناء برای سقف پرداختی به مدیران مناطق سخت همچون جنوب کشور، پزشکان و شرکت های بزرگ در نظر گرفته شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: برای بانک ها و بیمه ها سقف پرداختی حقوق و دستمزد تعریف شده که سقف حقوق وزرا تک رقمی خواهد بود.

وی تاکید کرد: در ارتباط با شرکت های بزرگ نیز تصمیماتی اتخاذ شده که سطح حقوق ها در حد استاندارد باشد.

ربیعی هدف برخی از انتشار فیش های حقوقی را راه اندازی جنگ فقر و غنا دانست و گفت: عده ای می خواهند دولت را مدافعان پولداران جلوه دهند. در حالی که ما به عنوان یک فرصت از انتشار فیش های حقوقی استفاده کردیم و تلاش شد که سقف معقولی برای حقوق و دستمزد تعیین شود.
22539

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    2 0
    در اسللام اصلن مدیریت معنی ندارد و امور اله بختکی و با شانس و اقبال است و پرداخت از این بابت هم بیخود است‌ . مثلن الان که پول مردم را ابرقدرت خورده چه توانستید کنید و اگر پرداخت یکسال طول بکشد چه کسی پاسخگوست؟
  • بی نام IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    2 0
    تک رقمی یعنی چند واضح توضیح دهید
    • بی نام A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
      2 0
      یعنی یک عدد تک رقمی ضربدر صد میلیون تومن .