۰ نفر
۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

ایرنا نوشت: 37 کتاب از 24 ناشر در بازار نشر به عنوان پرفروش های هفته گذشته معرفی شدند.

موسسه خانه کتاب، امیر کبیر و چشمه در صدر انتشارات پرفروش هفته گذشته قرار گرفتند.

کتابهای «من پیش از تو» و «پس از تو» نوشته جوجو میز، «ملت عشق» نوشته الیف شافاک ، «هنر شفاف اندیشیدن» نوشته رولف دوبلی، «پاییز فصل آخر سال است» نوشته نسیم مرعشی» و «حومت نظامی» نوشته خوسه دونوسو مانند هفته های گذشته بیش از سایر آثار در سبد خرید مردم قرار گرفتند.

همچنین «هویت ایرانی از دوران باستان تا پایان پهلوی»، «پرسش از هستی یا هستی پرسش»، «مجلس ضربت زدن» و «سینمای عباس کیارستمی» نیز از کتابهایی هستند که برای نخستین بار در هفته گذشته به فهرست پرفروش های بازار نشر اضافه شدند.

ناطور دشت سالینجر نوشته محمدنجفی نیلا، طریقت عشق الیف شفق از اکرم غفاروند، لبه تیغ تالیف ویلیام سامرست موام با ترجمه مهرداد نبیلی ، اتاق از اما دوئوگو با ترجمه حکیمه مردانی و عقاید یک دلقک از هاینریش بل و ترجمه شریف لنکرانی از کتابهای پرفروش هستند.

کتابهای تصرف عدوانی ازلنا آندرشون با ترجمه سعید مقدم، حکومت نظامی نوشته خوسه دونوسو و ترجمه عبدالله کوثری، مناجات خمسه عشرامام صادق (ع) از محمد خواجوی، پرسش از هستی یا هستی پرسش نوشته غلامحسین ابراهیمی دینانی، مجلس ضربت زدن اثری از بهرام بیضایی و امر روزمره در جامعه پسا انقلابی از عباس کاظمی نیز در فهرست پرفروش های هفته گذشته قرار گرفتند.

آثاری مانند اثر مرکب از رابرت گرین، جوست الفرز با ترجمه فرناز کامیار، بی شعوری نوشته خایر کرمنت و ترجمه محمود فرجامی، برتری خفیف از جف اولسون با ترجمه لطیف احمدپور، میلاد حیدری، زن ها مردها را از دست می دهند چرا از جس مک و ترجمه مهراوه فیروز و غیره از دیگر کتابهای پرفروش هستند.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    5 0
    در اين فصل تابستان چرا هر روز چند كتاب خوب را به مراجعين به خبرآنلاين معرفي نمي كنيد؟ همه اش خبرهاي سياسي نشر مي دهيد؟