روزنامه کیهان در ستون خبر ویزه خود نوشت:


مهلت ‌نام‌‌نویسی کاندیداهای ریاست دیوان محاسبات کل کشور به پایان رسید. با پایان یافتن زمان ثبت‌نام کاندیداها، کمیسیون برنامه و بودجه از امروز وارد بررسی صلاحیت نامزدهای ریاست دیوان خواهد شد.
به گزارش تابناک، تا آخرین لحظه ثبت‌نام، عادل‌ آذر رئیس مرکز آمار ایران، غلامرضا مصباحی‌مقدم و جعفر قادری، از نمایندگان مجلس نهم، بی‌طرف وزیر کابینه اصلاحات و برادران شرکا، رئیس اسبق سازمان مدیریت از جمله افرادی بودند که نام خود را به عنوان کاندیدای ریاست دیوان محاسبات نزد کمیسیون برنامه و بودجه ثبت کردند. پیش از این افراد نیز غلامرضا اسداللهی، اسماعیل جلیلی، علیرضا منادی سفیدان و محمدعلی عبدالله‌زاده از نمایندگان ادوار، فداحسین مالکی دبیرسابق ستاد مبارزه با موادمخدر و موسی‌الرضا ثروتی، برنامه خود را برای احراز این پست به نمایندگان عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه ارائه کرده بودند. نکته جالب اینکه رئیس کنونی دیوان محاسبات، خود را کاندیدای ریاست دیوان برای چهار سال آینده نکرده است.
حسن سلیمانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ارائه برنامه‌های کاندیدای ریاست دیوان محاسبات به این کمیسیون گفت: هم‌اکنون مشغول بررسی برنامه‌ها و سوابق اجرایی و مدیریتی کاندیداهای ریاست دیوان محاسبات هستیم و پس از بررسی‌های لازم، سه گزینه کمیسیون را به صحن علنی مجلس معرفی می‌کنیم.
یادآور می‌شود برادران شرکا پیش از این از حقوق‌های نجومی برخی مدیران دفاع کرده بود و از دولت خواسته بود هیجانی نشود.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =