میثم نصیری، اولین المپیکی تاریخ کشتی زنجان شد

قهرمان کشتی گیر زنجانی به عنوان اولین المپیکی تاریخ کشتی کاروان ایران را در ریو همراهی می کند.

به گزارش خبرآنلاین، میثم نصیری از قطعی شدن حضور خود در ترکیب تیم ملی المپیک 2016 برزیل خبر داد و افزود: جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد ظهر جمعه با حضور دکتر سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و نفرات برتر اوزان المپیکی بر مبنای رقابت های انتخابی تیم ملی و سوابق و کارنامه حضور در میادین خارجی کشتی گیران مدعی در هر وزن معرفی شدند و ترکیب نهایی تیم ملی المپیک 2016 برزیل مشخص شد.
وی با بیان اینکه هم اکنون کمتر از یک ماه تا آغاز رقابت های المپیک 2016 بزریل باقی است اظهار داشت: دو اردوی تمرینی دیگر تا زمان اعزام به برزیل برگزار خواهد شد که از 1 مرداد ماه سال جاری آغاز می گردد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز در اردو به سر می برد تصریح کرد: این اردو با تمرینات سخت و سنگین همراه است و تا المپیک نیز دو اردوی دیگر برگزار خواهد شد.
نصیری در ادامه از آمادگی فنی و جسمانی مطلوب خود جهت حضور در این رقابت ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با حمایت و همراهی بیشتر مسئولین در رقابت های المپیک موفق عمل نموده و برای کشور عزیزمان ایران و پایتخت شور و شعور حسینی افتخاری دیگر بیافریند.
این کشتی گیر قهرمان با بیان اینکه حمایت های مسئولین در افزایش روحیه و انگیزه ی بیشتر ورزشکاران تاثیر بسزایی دارد تصریح کرد: مسئولین همواره باید حامی ورزش و ورزشکاران باشند تا انگیزه و روحیه حضور در میادین قهرمانی و بین المللی در آنان افزایش یابد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امير آقا A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    2 2
    دم ميثم عزيز گرم كه از زنجان كه هرگز در سطح اول كشتي كشور نبوده و نيست تونسته دوبنده تيم ملي رو براي المپيك به دست بياره