عملیات تروریستی در فرانسه/ راننده یک کامیون 130 نفر را زیر گرفت

یک کامیون با سرعت زیاد بیش از 130 نفر از مردم را در شهر نیس فرانسه زیر گرفت که تا این لحظه 40تا50 نفر از آنها کشته شده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه مسئولان امنیتی شهر نیس این حادثه را یک عملیات تروریستی دانسته اند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که راننده کامیونی که به مردم در شهر نیس حمله کرد کشته شده است.
 به نوشته صفحه توئیتر شبکه خبری سی. ان.ان راننده کامیون که هنوز مشخص نیست به کدام جریان تروریستی وابسته بوده است از شلوغی خیابان که به خاطر گرامیداشت روز استقلال فرانسه بوده استفاده کرده و مردم را زیر گرفته است.


4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    33 4
    اﻳﻦ ﺣﻴﻮاﻧﺎﺕ ﭼﻴﻜﺎﺭﺭﺭﺭﺭ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺩاﺭﻥ ﺁﺧﻬﻬﻪ...
  • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    15 9
    خبری نیست،نگران نباشید،گفتم رکورد مرگ و میر ناشی از تصادف که دست ما هست،دست اونها نیوفته فقط.که نیوفتاده گویا تازه 40،50 تا مردن.
  • حمیدرضا A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    26 10
    مرگ انسانها كلا درد ناكه منم ناراحتم مثل بقیه اما تا وقتی كشتار داعش فقط تو فرانسه مهم باشه و جون مردم عراق و سوریه كشك باشه و تا وقتی كشته شدن دست جمعی صد ها نفر و كل خانواده شیخ زكزاكی بی اهمیت ترین خبر برای مردمه تا وقتی كه كشته شدن روزانه ده ها نفر ازشیعیان در بحرین و یمن ارزش اعتنا واسه مردم نداره من این موج ناراحتی و باز مشكی شدن پروفایل ایرانیها كه برای مردم فرانسه راه افتاده رو خیلی شرمنده ام اما بدلیل روح انسانیت نمیدونم شاید یك دلیل این ماجرا جو زدگی مردم باشه
  • yousef IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    59 19
    داعش سگ هاری هست که فرانسه و عربستان تربیتش کرده حالا پاچه ی خودشون رو میگیره . بیچاره مردم فرانسه
  • صالح A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    36 26
    بدبخت مردم فرانسه با این سیاستمداران فاسد.فرانسه همان کشور متمدن و معشوقه روشنفکرنماهاست که با قطعنامه قرار دادن جیش الاسلام در لیست گروه های تروریستی مخالفت کرد.
  • بي نام A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    13 12
    عزيز دل مردم غرب ياد گرفتند كه در مرگ عزيزان شمع روشن كنند ولي اعراب چنين رسمي رو در رابطه با مرگ ندارند پس به هيچ كدام خرده نگيريد كه زشت بودن اين عمل رو زيريوال برده ايد
  • همایون A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    27 5
    خدا لعنت کنند کسانی که این تفکر رو بنام دین و مذهب و اعتقادات ترویج کردند و میکنند که عقیده و تعصبات شخصی رو برتر از جان آدمی می نشانند و این فجایع رو هم بظاهر مجکوم میکنند اما در دل بنوعی تایید هم می کنند . . .
  • محسن A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    31 31
    اتفاقا خوبه که این کشتار تو کشورهای اروپایی و بزرگ رخ بده چون اینجوری مجبور میشن یه اقداماتی علیه این گروه انجام بدن ،وقتی منافع خودشون در خطر باشه تازه به فکر میافتن و به نظرم بهتره این اتفاقای شوم واسه این ملت ها بیافته تا بفهمن که داعش چیه و چه خطراتی داره تا شاید کمی به فکر نابودی این گروه بیافتن.تا وقتی این جنایتا تو کشورهایی مثل عراق و سوریه رخ بده کسی به فکر نمیافته ولی تو این کشورها حداقل یه بازتابی داره تا جایی که مردم خودمونم میرن شمع روشن میکنن