ایسنا نوشت: مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از وقوع گرد و غبار در استان های زابل، قم، سمنان، مرکزی، قزوین، اصفهان و جنوب تهران خبر داد.

احد وظیفه با اشاره به آخرین خروجی مدل های هواشناسی طی امروز و فردا گفت: در استانهای ساحلی خزر ابرناکی، بارش باران وگاهی رعد و برق پیش بینی می شود همچنین از اوایل شب دوشنبه و طی روز سه شنبه با نفوذ توده هوای خنک از عرضهای شمالی، کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور و تشدید بارش و وزش باد شدید در استانهای گیلان، مازندران و گلستان پیش بینی می شود.

وظیفه ادامه داد: دریای خزر نیز از اواخر دوشنبه و روزهای سه شنبه و چهارشنبه مواج می باشد ضمن اینکه در روز سه شنبه در استان خراسان شمالی نیز رگبار و ورعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

وزش باد شدید در شمال غرب کشور

وی از وزش باد شدید، رگبار، باران و گاهی رعد و برق در برخی نقاط شمال غرب و در روزهای دوشنبه و سه شنبه در مناطق شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل خبر داد.

وظیفه گفت: در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و طوفان گردوخاک و در استانهای قم، سمنان، مرکزی، جنوب تهران، البرز، قزوین و اصفهان باد نسبتا شدید و گردوخاک و کاهش دید افقی پیش بینی می شود همچنین خلیج فارس و شرق دریای عمان نیز در سه روز آینده مواج می باشند.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای استان تهران طی روزهای آینده اظهارنظر کرد: آسمان تهران نیز در روز دوشنبه و سه شنبه 21و22 تیرماه صاف همراه با وزش باد دربعدازظهر و افزایش ابر همراه خواهد بود همچنین حداقل و حداکثر دمای تهران در روز دوشنبه 38 و 34 درجه سانتی گراد و در روز سه شنبه 37 و30 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    استان زابل دقیقا استان چندم ایران هست؟؟؟