تسنیم نوشت: رئیس مرکز آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به طراحی بیش از ۸۰ اثر هنری توسط حدود ۱۰۰ گرافیست در قالب کمپین «شهروند قانون‌مدار»، از اختصاص ۱۵ روزه تمام سازه‌های تبلیغاتی و عرشه پل‌ها به این کمپین خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی با اشاره به راه‌اندازی کمپین «شهروند قانون‌مدار»، اظهار داشت: با توجه به تاثیرات غیرقابل کتمان عنصر فرهنگ و آموزش در ارتقاء وضع ترافیکی و اصلاح ترافیک شهر و تاثیر هنر و تبلیغات محیطی در انتقال مفاهیم موردنظر به مخاطبان، پلیس راهور تهران بزرگ به منظور بهره‌مندی از تبلیغات محیطی، بهره‌مندی از سازه‌های تبلیغاتی همچون عرشه‌های پل و سازه را در شهر تهران در دستور کار خود قرار داد.

رئیس مرکز آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد تا مفاهیم اثربخش و تاثیر گذار در بهبود وضعیت ترافیکی پایتخت و در راستای کاهش تلفات از جمله سرعت غیرمجاز، سبقت، کلاه ایمنی و مواردی از این دست، با زبان هنر و گرافیک تبیین شده و به معرض دید عموم گذاشته شود.

وی با اشاره به همکاری مشترک سازمان زیباسازی شهرداری تهران در این طرح گفت: از خرداد ماه امسال کارگاه 3 روزه‌ای با حضور 80 گرافیست برگزار شد تا مفاهیم مورد نظر ترافیکی و موضوعات روز به آن‌ها منتقل شده و آن‌ها بتوانند با بهره‌مندی از زبان هنر، بهترین تصاویر و طرح‌ها را برای عرضه به مخاطبان خلق کنند.

مرادی اضافه کرد: به دنبال این اقدامات بیش از 80 طرح هنری توسط حدود 100 گرافیست از سراسر کشور خلق شد و از روز گذشته به مدت 15 روز، تمامی سازه‌های تبلیغاتی و عرشه‌ پل‌های شهر تهران به این کمپین اختصاص داده شد.

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    6 0
    خبر انلاین..از شهردار تهران بخواه به جای اینکه پولهایی را که از مردم میگیرد در راه منافع جناحی هزینه کند قسمت خیلی کمی از این همه پول را صرف حذف صد تا از این دور برگردان ها کند و به جاش پل روگذر بسازد