ملی‌پوش سنگین وزن کشتی ایران گفت: مسابقه انتخابی برای حذف من از المپیک برنامه‌ریزی‌شده بود و من هرگز آقای خادم را بابت این ظلم نخواهم بخشید.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از فارس، پرویز هادی امروز در گفت‌و‌گویی اظهار داشت:‌ بسیار متأسفم که مسئولان کشتی ایران به حرف‌هایی که زدند به‌هیچ‌عنوان عمل نکردند، به طوری که در ظاهر یک حرف زدند و طور دیگری رفتار کردند.

وی ادامه داد: مقرر شده بود مسابقات انتخابی کشتی در اواخر فروردین برگزار شود که برای سنگین وزن این مسابقات انجام نشد و به ما اعلام شد که مسابقه انتخابی بین من و کمیل قاسمی برگزار نخواهد شد و در یک تورنمنت خارجی هر کدام عملکرد بهتری داشته باشید، به مسابقات المپیک اعزام می‌شوید.

ملی‌پوش سنگین وزن کشتی ایران خاطرنشان کرد: در مسابقات جام جهانی کشتی در آمریکا حساس‌ترین کشتی ایران را من گرفتم که اگر می‌باختم تیم ایران حتی سوم هم نمی‌شد، اما برد من زمینه‌ساز قهرمانی ایران در این رقابت‌ها شد.

هادی افزود: در مسابقات ارمنستان نیز من با 4 برد قهرمان شدم و آقای کمیل قاسمی با یک باخت حذف شد و این رقابت‌ها طبق اعلام مربیان تیم ملی، انتخابی المپیک بوده و من جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کردم.

وی اضافه کرد: بعد از مسابقات ارمنستان حتی آقای خادم به من گفت که انتخاب تو قطعی شده و یک روز استراحت کن و 45 روز به المپیک مانده و بعد از 24 ساعت استراحت تمرینات خود را با وزنه آغاز کن.

ملی‌پوش سنگین وزن کشتی ایران افزود: روانه اردو در تهران بودم که بعد از خروج از هواپیما آقا رضایی زنگ زدند و گفتند که قرار شده است برای سنگین وزن مسابقه انتخابی بگذارند و ابتدا 15 روز بعد و بعد 5 روز بعد زمان مسابقه را اعلام کردند و زمان مسابقه را به صبح تغییر دادند.

هادی یادآور شد: من به احترام کادر فنی تیم کشتی در مسابقه انتخابی حضور یافتم و آنها هم تأکید داشتند که این مسابقه فرمالیته است و انتخابی تو برای ریو قطعی است.

وی افزود: در مسابقه انتخابی هم سه بار کشتی گرفتیم که هر کدام یک پیروزی کسب کرده و یک کشتی هم مساوی شد و در مجموع امتیازات سه کشتی، برتری‌ 11بر 6 با من است، اما با این وجود کمیل قاسمی را برای المپیک انتخاب کردند که ظلم آشکار به من است و حتی داوری در مسابقه سوم که به برد قاسمی منجر شد علیه من بود.

پرویز هادی کشتی

سه بار وزن کم کردم

ملی‌پوش سنگین وزن کشتی ایران با اشاره به کاهش وزن خود نیز گفت: کارشناسان کشتی به‌ خوبی واقف هستند که کاهش وزن چقدر از انرژی یک کشتی‌گیر می‌کاهد و من در 15 روز سه بار وزن کم کردم و فرصت ریکاوری نداشتم و بدنم تحلیل رفته بود.

هادی اضافه کرد: من در کشتی اول برد قاطع 7 بر 3 را کسب کردم و حتی می‌توانستم با اختلاف 10 امتیاز به پیروزی برسم و برنامه‌ریزی‌ شده بود که با تحلیل بدن من در کشتی‌های بعدی، حریف را برنده مسابقه انتخابی کنند.

وی تأکید کرد: در المپیک لندن هم به من اجحاف شد و حریف من را به مسابقات بردند و بعد از چهار سال تاریخ تکرار شد و با وجود اینکه حتی سایت فدراسیون کشتی هم نوشته بود که مسابقات ارمنستان ملاک انتخاب کشتی‌گیر برتر به مسابقات المپیک است، با وجود قهرمانی، حق من را تضییع کردند و از این بابت هیچ‌وقت آقای خادم و افرادی که با این تصمیم به من ظلم کردند را نخواهم بخشید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    12 39
    جناب پهلوان عزیز لطفا به شعور مخاطبانتان احترام بگذارید، شما در ارمنستان سه کشتی و کمیل قاسمی دو کشتی گرفت، در مسابقه کشتی چیزی به اسم مساوی نداریم و طبق قانون هر کسی امتیاز آخر را بگیرد برنده است، در المپیک کسی کاری ندارد شما با چه امتیازی برنده شده اید، تمام شرایط شما را حریفتان نیز داشته است فقط یک کشتی کمتر گرفته، حریفتان از شما چندین کیلو سبک تر است، اگر شما داعیه رفتن به المپیک را داشتید باید انتخابی را میبردید نه اینکه در این شرایط حساس با وسط کشیدن پای نمایندگان کل تیم را به حاشیه ببرید، شاید بتوانید برای مردم عادی جوسازی کنید ولی دوستداران و علاقه مندان جدی کشتی سطح شما و کمیل قاسمی را به خوبی میدانند.