جلسه نمایندگان آذربایجان و فدراسیون کشتی در مورد پرویز هادی/ پزشکیان: پیگیر حق هادی هستیم

در پی مسایل بوجود آمده در کشتی انتخابی پرویز هادی و حذف وی از المپیک ریو، جلسه ای با حضور مسئولان فدراسیون کشتی، نماینده های آذربایجان شرقی و غربی در مجلس و نیز پرویز هادی برگزار شده است.

به گزارش خبرآنلاین،مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر بابیان اینکه پیگیر وضعیت پهلوان پرویز هادی هستم، گفت: برای بررسی موضوع، امروز جلسه‌ای با رسول خادم و مسئولین فدراسیون کشتی و با حضور پرویز هادی برگزار می شود تا ابعاد مساله مورد بررسی قرار گیرد.

لازم به ذکر است که، مصاف انتخابی وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در المپیک ریو یکی از پرحاشیه‌ترین مسابقات انتخابی المپیک به حساب می‌آید و پرویز هادی معترض اصلی نحوه برگزاری این مسابقات و بدقولی‌های مسئولین فدراسیون کشتی است.

طی روزهای گذشته با برگشت هادی از تورنمنت ارمنستان مسابقه انتخابی المپیک برگزار شد و این دیدار انتخابی بصورت دو برد از سه دیدار برگزار شد و در نهایت با برتری کمیل قاسمی به پایان رسید.

هادی معترض اصلی این بازی است و می گوید: بارها ساعات کشتی، روز آن و نحوه برگزاری دیدار انتخابی تغییر کرد که همه اینها به ضرر من بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =