معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در اعتراض به عملکرد فدراسیون کشتی در برگزاری مسابقه انتخابی وزن 125 کیلوگرم تیم ملی، گفت: در این میان حق و حقوق پرویز هادی کشتی گیر آذربایجانی تضییع شد.

به گزارش خبرآنلاین، اکبر فرج اللهی با اشاره به اعتراض کتبی این اداره کل برای عدم برگزاری رقابت انتخابی المپیک بین پرویز هادی و کمیل قاسمی که پیشتر به فدراسیون کشتی ارسال شده بود، افزود: در نامه ای به شخص رییس فدراسیون کشتی و رونوشت آن به مسئولین وزارتی، ضمن اعلام اعتراض برای برگزاری رقابت انتخابی در وزن 125 کیلوگرم بین پرویز هادی و کمیل قاسمی، نسبت به تعیین تکلیف این وزن در المپیک طی مسابقات بین المللی ارمنستان نیز اعتراض کرده بودیم.

وی اظهار کرد: مقرر بود در مسابقات ارمنستان نفر برتر به المپیک اعزام شود که متاسفانه بر اساس تصمیم دوباره شورای فنی، مسابقه انتخابی برگزار و حقوق پرویز هادی ضایع شد.
فرج اللهی ادامه داد: فدراسیون کشتی نیز در نامه ای علل برگزاری رقابت انتخابی را اعلام کرده بود، اما ما همچنان پیگیر موضوع هستیم.

وی در خصوص مفاد نامه فدراسیون کشتی، گفت: در این نامه آمده است متاسفانه با وجود حضور این قهرمانان در مسابقات بین المللی مختلف از جمله کسب سهمیه ریو توسط کمیل قاسمی و مقام نخست پرویز هادی در ارمنستان، عملکرد هر دو کشتی گیر نتوانسته نظر کادر فنی را جلب کند و بعد از مسابقات جهانی آمریکا مبنای ارزیابی رقابت های ارمنستان بود، نه برتری رده بندی در مسابقات! و تکلیف نماینده این وزن در المپیک را بایستی رقابت انتخابی باشد.

در جریان مسابقه انتخابی روز گذشته بین هادی و قاسمی، کشتی اول 7 بر 3 به نفع هادی، کشتی دوم 2 بر 2 به نفع قاسمی و کشتی سوم 2 بر 1 به نفع قاسمی تمام شد که موجب اعتراض هادی و طرفداران وی قرار گرفت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =