پرویز پرستویی، اصغر فرهادی، جعفر پناهی، مهناز افشار و بهرام رادان با شنیدن خبر درگذشت عباس کیارستمی متنی را در صفحه های شخصی خود منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جعفر پناهی و پیمان معادی در واکنش به انتشار خبردرگذشت عباس کیارستمی صفحه ای سیاه رنگ در اینستاگرام خود قرار دادند.

اصغر فرهادی هم در واکنش به این خبر به گاردین گفت: من شوکه شده ام. دنیا مرد بسیار بسیار بزرگی را از دست داده است. 
بهرام رادان هم در صفحه اینستاگرامش نوشت: جواهری از میان ما رفت. تسلیت به جامعه هنری.پرویز پرستویی هم در صفحه شخصی اش نوشت: او همانند علی حاتمی بدون جایگزین خواهد بود.
حمید فرخ نژاد پس از انتشار خبر فوت عباس کیارستمی با انتشار عکسی از این کارگردان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سقرت بخیر استاد.
مهران مدیری هم با انتشار عکسی از کیارستمی نوشت: کاش آن شب را نمی آمد سحر- گوهری از میان ما رفت. روحش شاد و یادش گرامی.
مازیار میری و صابر ابر دیگر هنرمندانی بودند که به این خبر واکنش نشان دادند. مازیار میری در صفحه شخصی اش نوشت: باورش سخته ولی گویا اون چیزی که نباید اتفاق بیافته اتفاق افتاد. 
صابر ابر هم عکسی از این هنرمند منتشر کرد و نوشت: همیشه ناتمام می ماند حرف های من با خودم .
مهناز افشار هم درباره این خبر در اینستاگرامش نوشت: این لحظات و این خبر باورنکردنی نیست. من مطمئن بودم که شما به سلامت از این دوران می گذرید. آقای کیارستمی خیلی زود بود برای ما. 
شبنم مقدمی هم در سوگ کیارستمی نوشت: خالقِ «طعم ِ گيلاس» ،«مشق شب»،«زير ِ درختانِ زيتون»...مسافرِ آسمان شد... و شايد حالا بتواند روشن تر بگويد با ما "خانه ء دوست كجاست؟" دريغا ...اي دريغ...ما،اسطوره اي ديگر را از دست داده ايم...جهان بي انديشهء لطيف او...بي نگاه بي نظيرش...بي حضورِ منحصر به فردش...چيزي كم خواهد داشت...خدانگهدار اسطوره...خدانگهدار عاليجناب عباس كيارستمي
حبیب رضایی یکی دیگر از هنرمندانی بود که با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به فوت کارگردان سینمای ایران واکنش نشان داد. او نوشت:خانه دوست را پيدا كردين استاد؟...اي واي كه زلزله حالا در دلهاي ما ويرانه ساخت... جايتان عجيب خالي خواهد ماند... افاي عباس كيارستمي سفر ابدي را بي بدرقه رفتن... سياه مي شود يك نما از سينماي ما تا هميشه....همين.
رضا عطاران هم با ابراز تاسف از شنیدن این خبر نوشت: الهی قربونت برم، چرا انقدر زود؟... امیدوارم اون ور ببینمت.

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =