علیرضا رضایی مدیر تیم های ملی کشتی آزاد درباره المپیکی نشدن پرویز هادی توضیح می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز مسابقه انتخابی سنگین وزن کشتی آزاد برای نهایی شدن نام کشتی گیر ایران به المپیک برگزار شد که طی آن کمیل قاسمی با غلبه بر پرویز هادی، جواز حضور در المپیک را گرفت. اما این موضوع باعث شد که هادی به سیاست های رسول خادم رئیس فدراسیون اعتراض کند.
علیرضا رضایی مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در این مورد می گوید: «امسال سهمیه المپیک را خود کمیل گرفت و خودش هم با پیروزی در مسابقه انتخابی، به المپیک رفت. باید نتایج را ارزیابی می کردیم تا برای اعزام کشتی گیر به المپیک تصمیم بگیریم. در بین اعضای کادر فنی گفته می شد که در یک سال گذشته هیچ یک از این دو عزیز، خیلی مطلوب نبودند و رای به برگزاری مسابقه انتخابی داده شد.»
او ادامه می دهد: «این ها حرف یک نفر نبوده. شورای فنی تصمیم گرفته که مسابقه انتخابی برگزار شود. اصلا حرف شخص خادم نیست. یک گروه در مورد این ماجرا تصمیم گرفته اند.»
رضایی در پاسخ به این سوال که آیا کمیل قاسمی با شکست دادن پرویز هادی، قطعا به المپیک اعزام می شود می گوید: «ما مسابقات انتخابی را برگزار کردیم اما تا 15 روز مانده به المپیک، رفتن هیچ کشتی گیری به المپیک قطعی نیست. نه در این وزن نه در بقیه اوزان، هنوز رفتن هیچ کسی مشخص نیست. باید خیلی پارامترها را در نظر بگیریم تا اسامی نفرات اعزامی به المپیک را اعلام کنیم.»
رضایی درباره مصاحبه تند پرویز هادی علیه رسول خادم هم می گوید: «حرف ها را ندیده ام. اگر هتک حرمت کرده باشد که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود. جوان ها و پهلوان های ما بعد از مسابقه باید دقت کنند که چه حرفی می زنند. از پرویز هادی بعید است که انتقاد تندی کرده باشد و امیدوارم که این صحبت ها صحت نداشته باشد.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =