پرویز هادی آزادکار سنگین وزن ایران از سرمربی تیم ملی کشتی آزاد انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرویز هادی آزادکار سنگین وزن اردوی تیم ملی پس از شکست در دیدار انتخابی در برابر کمیل قاسمی گفت: متاسفانه حرف های رئیس فدراسیون کشتی تناقض دارد و ظاهر و باطن رسول خادم در تصمیمات این وزن با هم یکی نیست. او را به خدا واگذار می کنم؛ چراکه حرف و عملش با هم یکی نبود.
او ادامه داد: بارها ساعات کشتی، روز آن و نحوه برگزاری دیدار انتخابی تغییر کرد که همه اینها به ضرر من بود. از مسئولین این اتفاق و شکست امروز نمی گذرم؛ چراکه زحمات زیادی کشیده بودم، اما به حق خودم نرسیدم.
انتقادهای هادی از رئیس فدراسیون کشتی پس از ناامید شدن او از حضور در المپیک رخ داد. هادی امروز با کمیل قاسمی مسابقه کشتی انتخابی را برگزار کرد که در این رقابت به قاسمی باخت و شانس حضور در المپیک را از دست داد. پرویز هادی کشتی اول را با 3 امتیاز اختلاف و با نتیجه 4-7 برد. اما در دو کشتی بعدی با امتیاز مساوی و به خاطر اخطار، رقابت را واگذار کرد و المپیک را از دست داد.
دفعه قبل هم برای هادی چنین اتفاقی رخ داده بود چراکه در المپیک قبلی هم پرویز هادی خودش سهمیه المپیک را گرفت اما در مسابقه انتخابی به کمیل قاسمی باخت و شانس حضور در المپیک را از دست داد.
43 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =