سرهنگ حبیب جعفرزاده رئیس پلیس وظیفه عمومی آذربایجان غربی گفت: سربازان در صورت ازدواج و یا تولد فرزند حین خدمت از پاداش و کسر خدمت بهره مند می شوند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سرهنگ حبیب جعفرزاده رئیس پلیس وظیفه عمومی استان در گفتگو با خبرنگاران گفت: آخرین اصلاحیه قانون خدمت وظیفه عمومی که در 22 آبان 90 ابلاغ شده است کماکان پابرجاست و سربازان بر مبنای نیاز و اقتضای زمان خدمت خود را انجام می دهند.
وی افزود: در همین راستا و برای کمک به وضعیت سربازان متاهل، این سربازان در صورت ازدواج و در صورت تولد هر فرزند علاوه بر پاداش از 3 ماه کسری نیز بهره مند خواهند شد ضمن اینکه وضعیت مرخصی استحقاقی آنان همانند کادر نیروهای مسلح خواهد بود.
رئیس پلیس وظیفه عمومی آذربایجان غربی تصریح کرد: مشمولان غائب نیز برای خرید خدمت باید از طریق تلفن گویای 096480 میتوانند برای ثبت نام در این طرح اقدام کنند.
جعفرزاده گفت: مشمولانی که در این طرح ثبت نام کرده اند برای پرداخت مبلغ اعلامی از 2 شیوه نقدی که تا پایان سال امکان پرداخت آن میسر است و تسهیلات بانکی با اقساط 36 ماهه می توانند اقدام کنند.
وی افزود: در طرح تبدیل کارت های کاغذی به هوشمند نیز با مراجعه به دفاتر پلیس+10 هم اکنون حجم بسیار کمی از این کارت های کاغذی باقی مانده است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 552894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =