جانشین گروه مشاوران فرماندهی کل قوا گفت: امروز موشک های جمهوری اسلامی ایران به سمت تل آویو و رژیم اشغالگر قدس نشانه رفته است.

سردار ناصر آراسته جمعه شب در جمع فعالان سیاسی و اعضای ائتلاف بزرگ پیروان امام و ولایت جنوب شرق استان تهران در زینبیه شهرستان ورامین با اشاره به این نکته که غربی ها کوشیده اند تا از پیشرفت علمی کشور جلوگیری به عمل آورند، اظهار داشت: غربی ها تلاش کرده اند تا جلوی پیشرفت علمی کشور را بگیرد و این امر در موضوع هسته ای قابل مشاهده بود.

وی، تحقیر ملت ها را از جمله برنامه های غرب عنوان کرد و افزود: اصولا غربی ها برای تحقیر ملت ها تلاش می کنند تا به وسیله ابزارهای مختلف جلوی پیشرفت علمی کشورها را بگیرند.

جانشین گروه مشاوران فرماندهی کل قوا با اشاره به برنامه ریزی گسترده دشمن در حوزه جنگ نرم بیان داشت: دشمن در حوزه جنگ نرم برنامه ریزی گسترده ای را انجام داده است.

وی تأکید کرد: غرب تلاش می کند تا با استفاده از ابزارها و امکانات گوناگون، اعتقادات ملت ایران را سست کرده و از این طریق به اهداف خود برسد.

سردار آراسته، بی غیرت کردن مردان و بی عفت کردن زنان را از جمله برنامه های دشمن در این حوزه عنوان کردو بیان داشت: دشمن می کوشد تا در حوزه جنگ نرم اعتقادات را سست کرده و بی غیرتی را در مردان و بی عفتی را در زنان رواج دهد و بدین ترتیب به اهداف تعیین شده خود برسد.

جانشین گروه مشاوران فرماندهی کل قوا با اشاره به موفقیت جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با غرب تأکید کرد: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، غرب نتوانسته به پیروزی راهبردی برسد و این موضوع بسیار مهمی است.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدات دشمن متذکر شد: امروز موشک های جمهوری اسلامی ایران به سمت تل آویو و رژیم اشغالگر قدس نشانه رفته است.
2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 552136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =