روزنامه اعتماد نوشت:کدام نهاد نظارتی و سازمان مسوول تا پیش از افشای رسانه‌ای فیش‌های حقوقی، برای مقابله با مساله، در این زمینه وارد عمل شده است؟

چطور فيش‌هاي حقوقي مسوولان دولتي و بانك‌ها و... سر از سايت‌ها و كانال‌هاي تلگرامي درمي‌آورد اما نهادهاي مسوول درباره بالا بودن اين حقوق‌ها و سنجش آن با قوانين جاري بررسي خاصي نكرده‌اند. درست پس از آنكه موضوع در افكار عمومي داغ شد، برخي مسوولان نظارتي از نهادهاي مربوط وارد عمل شده و دراين‌باره سخن گفتند و به آتش به پا شده دامن زدند در حالي كه امروز موظفند پاسخ دهند چرا در گزارش‌هاي سالانه و نظارت‌هاي دوره‌اي موضوع را بررسي نكرده و گزارشي درباره آن طرح نكرده‌اند.

بايد ديد جوابي براي صحبت‌هاي پورمحمدي، وزير دادگستري دارند؟ صحبت‌هايي كه از سيماي جمهوري اسلامي پخش شد و اتفاقا خود صدا و سيما را متهم كرد كه مانع از افشاي حقيقت شده است. او تاكيد كرده در قامت رييس سازمان بازرسي كل كشور، پنج سال پيش بحران امروز را، خصوصا در شبكه بانكي گوشزد و حتي موضوع را در جلسه غير علني مجلس طرح كرده است اما برخي وي را متهم به سياسي‌كاري كرده‌اند. بايد ديد چه كساني صبر كردند تا از آب گل‌آلود ماهي زنده و تازه‌اي را شكار كنند؟ اينها تنها بخشي از سوالات بدون پاسخي است كه بايد پاسخ گيرد.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 552069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    17 0
    نظارت يه كلمه تشريفاتي شده متاسفانه
  • علي A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    12 0
    ته تهش يه كميته حقيقت ياب شما بگو سركاري تشكيل ميدهند با ساعت كاري ١٥٠٠ ساعت در روز براي هر نفر بعد در دوره جديد مجلس بعدي يهويي گزارش گم ميشه
  • جواد IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    15 0
    همش سیاسی بازی و دعوای بین حزبهای مزخرفه.انتخابات نزدیک شدو دوباره برای رای آوردن دارن همدیگر رو تخریب میکنن.وگر نه چطوری سعید مرتضوی با اون همه خرابکاری فقط جریمه 250000 تومانی جریمه میشه مگه تو 5 سال قبل حداقل حقوقش 14000000 تومان نبوده الان چرا اونو نمیگیرن و یا....ما مردم ساده و خیلی خیلی خیلی خوب ایران خیلی خوبیم که باز هم اینها رو می بخشیم حتی اگه دست تو جیب ما کرده باشن.
  • بی نام A1 ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    16 0
    خود نهادهای نظارتی دریافتی و تسهیلاتی فراوان دارند
  • بی نام US ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    14 0
    من سوالم این که اگر این ماجرا ٱشکار نمیشد، ایا این پرداختها همچنان ادامه پیدا می کرد؟
  • بی نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    12 0
    احتمالا اگر حق ماموریت سفرهای خارجی الکی آقایان مشخص شود که در فیش حقوقی درج نمیشودحقوقشان خیلی بیشتر خواهد شد.
  • سعید IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    16 0
    بالاخره بهانه ای برای بستن تلگرام پیدا کردند " شفاف ساز ی می کند"
  • علی IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    16 0
    عدالت در کشور ما یعنی کارگر 800 هزارتومان مدیر عامل بانک رفاه کارگران 520 میلیون تومان حقوق بگیرند . افزایش حقوق کارگران 13 درصد و افزایش ویزیت و یا حقوق پزشکان 20 درصد ، حقوق یک دکتر مهندس حداکثر 5 میلیون تومان و یک پزشک عمومی حداقل 20 میلیون تومان . نهادهای نظارتی کجائید حتما باید کارگران هم در تلگرام حقوق و مزایای خود را اعلام کنند تا دست بکار شوید ، سازمان تامین اجتماعی پولدارترین سازمان کشور است ولی حقوق بگیران آن در مقایسه با حقوق بگیران شرکت نفت کجاهستند ؟؟ والله این نبود آرمانهای امام ، این نبود آرمانهای آنهایی که سال 57 انقلاب کردند ، این نبود آرمان شهید رجایی ، باهنر و بهشتی . آیا مگر این حقوهای بالا مالیات و بیمه نمی دهند که مشخص نشود چقدر دریافتی دارند؟