وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فضای مجازی فرصتی است که می توان از آن برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین استفاده کرد و جنایات رژیم اشغال گر قدس را به اطلاع مردم جهان رساند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازمركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات به نقل از ايرنا «محمود واعظي» در راهپيمائي آخرين جمعه ماه مبارك رمضان كه روز قدس نامگذاري شده ، افزود: امروز، فضاي مجازي به يك رسانه تبديل شده و مي توان با هدف حمايت از مردم مظلوم فلسطين با ارسال عكس ها و پيام هاي مرتبط از آن بهره برد.
وي روز جهاني قدس را يادگار بنيانگذار فقيد انقلاب اسلامي دانست و خاطر نشان ساخت: هدف از برگزاري روز قدس، مقابله با ظلم و ستم و تجاوز گري رژيم اشغالگر است.
واعظي حضور گسترده مردم در اين راهپيمائي درشرايط هواي گرم و زبان روزه در سطح كشور را خاطرنشان كرد و گفت: حضور ميليوني مردم نشانه همبستگي آنها با نظام مقدس جمهوري اسلامي است و همپاي ساير مسلمانان به حمايت از مردم مظلوم فلسطين در ميدان حاضر شده اند.
به گزارش ايرنا، حضرت امام خميني (ره) معمار كبير انقلاب اسلامي ايران در قالب تلاش هاي خود براي دفاع از مردم مظلوم فلسطين و قدس شريف، در سال 1358 آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان را به عنوان روز جهاني قدس نامگذاري كرد و از تمامي مسلمانان جهان خواست كه در اين روز همبستگي خود با ملت مظلوم فلسطين را اعلام كنند.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =