بنده در چهار چوب قوانین نظام گام برمی دارم اما همانطور که نماینده در انتخاب وزیران و سوال از وزیران حق دارد ،باید سوال از مدیران و رای دادن به انتخاب مدیران کل توسط وزیر هم باید از حقوق نمایندگان باشد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت : شما رسانه ها نباید آتش بیار توپخانه تخریب در جامعه باشید و اگر به این شکل باشد رسالت خود را زیر سوال برده اید.

در انتخاب تیترها دقت کنید
غلام محمد زارعی در نشست با اصحاب رسانه با برشمردن رسالت خبرنگاران در جامعه بیان کرد: خبرنگاران باید با انتخاب تیترهای مناسب در جذب افراد با مدیران همکاری کنندو اینکه از درون خبر تیترهای نا مناسب انتخاب کنیم کار درستی نیست.
زارعی در ادامه به تشریح عملکردهای خود در حوزه های آبرسانی ،راه ،اصلاح شبکه برق ،تطویل باند فرودگاه ،احداث راه آهن ،آسفالت روستایی و فعال کردن کارخانه ها و کارگاهای راکد پرداخت ،علوم پزشکی ..... و عنوان کرد:امروز در جای جای شهرستان های بویراحمد و دنا فعالیت ها ی توسعه ای و عمرانی به خوبی در جریان است و این فعالیت ها به آسانی شکل نگر فته است بلکه نتیجه پی گیری های مکرر مدیران و نمایندگان حوزه هاست.
وی به فعالیت های بعد از انتخابات اشاره کرد و گفت :باید عادت کنیم که فرهنگ بعد از انتخابات در عرصه سیاسی در کمال آرامش و جلوگیری از هر گونه حب و بغض سیاسی باشد و طی ۴ سال بعد از انتخابات فقط به توسعه و عمران آبادی منطقه و خدمت به مردم فکر کنیم.

توجه ویژه به شهر یاسوج باید فرا شهرستانی باشد
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان عملکرد خود در بحث عمران شهری عنوان کرد:بحث عمران شهری از دیگر مسایل هاست که سعی ما بر این بوده است که نگاه همه جانبه به مرکز استان داشته باشیم چرا که یاسوج به عنوان مرکز استان پیشانی استان و همچنین آبروی استان است و با ید مستقل از دیگر شهرستان ها به یاسوج نگاه کرد.
وی در ادامه افزود : یاسوج از مهاجر پذیرترین شهرهای کشور است و این می طلبد که مدیران ارشد استانی با یک نگاه ویژه به این شهر جهت اعتلای استان داشته باشند .

پر مراجعه کننده ترین نماینده مجلس هستم
غلام محمد زارعی در رابطه با وضعیت اشتغال و عملکرد خود در این حوزه تصریح کرد:اشتغال زایی بحث اول و محور اصلی ماست و عمده کسانی که به ایتجانب مراجعه می کنند دغدغه شان اشتغال است و بهتر است که بدانید بنده پر مراجعه ترین نماینده مجلس هستم و از اینکه بتوانم خدمتی برای مردم حوزه انتخابیه ام انجام دهم بسیار خرسند خواهم بود.

همانطور که حق رای به وزیر دارم حق رای به مدیر وزیر را هم دارم
زارعی در ادامه به نقش خود در انتخاب مدیران اشاره کرد و گفت : بنده در چهار چوب قوانین نظام گام برمی دارم اما همانطور که نماینده در انتخاب وزیران و سوال از وزیران حق دارد ،باید سوال از مدیران و رای دادن به انتخاب مدیران کل توسط وزیر هم باید از حقوق نمایندگان باشد.

سونامی در کار نیست /اعلام کردم انتخابات به سمت قوم گرایی و قبیله گرایی می رود
وی ضمن اعلام اینکه سونامی در کار نماینده گان نیست و اینکه عنوان می کنند سونامی زارعی در راه است کذب محض است گفت : مسئولان مهم کشور به بنده گفتند که شما تنها کسی بودی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی قومیتی برخورد نکردید و من در جلسه ای با حضور همه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در دفتر آیت الله ملک حسینی اعلام کردم که برداشتم این است که انتخابات به سمت قوم گرایی و قبیله گرایی خواهد رفت و تا آنجاییکه که می توانیم عامل وحدت همه اقشار جامعه باشیم .
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود:ما نباید یک دانه رای اختلاف و تفرقه ایجاد کنیم تا اینکه حادثه ای رخ دهد که سالها کهنه شودو شما اگر یک کلام قومیتی از بنده شنیده اید اعلام کنید.

پیمانکار بلهزار از طرف خودش حرف زده بود/هیچ نماینده ای همانند من در روستای مزدک فعالیت عمرانی نداشت
زارعی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اجحاف در حق روستای بلهزار گفت: نگاه من اصلا قومیتی نیست و پیمانکار این روستا از چیزی اطلاع نداشته است و از سر خود حرف می زند چرا که فکر می کند اگر قیر موجود نیست من مقصر هستم کما اینکه در روستای مزدک هیچ نماینده ای به اندازه من طی ۴ سال فعالیت عمرانی نداشته است. .
غلام محمد زارعی اظهار امیدواری کرد که بزودی زود همه روستاها صاحب برق و آسفالت خواهند شو و ادامه داد: سعی بر این بود که روستاهها آسفالت کشی کنند اما فشارهای سیاسی در برخی موارد مانع کار شد کسی که هیچ تخصصی از آسفالت نداشت از نحوه آسفالت روستاها ایراد می گرفت .

خودزنی ها در استان زیاد شده است
زارعی ضمن گلایه از رفتار برخی مردم و مسئولین گفت :متاسفانه در استان ما خودزنی زیاد است و سرمایه انسانی بالاترین سرمایه است اما متاسفانه خودزنی در استان ما زیاد شده است ،گاهی وقت ها این خود زنی ها ممکن است مدیری را انتخاب کند که عمل آن مدیر زیر سوال برود و ما امیدواریم بتوانیم از طرق گوناگون اجازه خودزنی ها را ندهیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دنبال اهداف سیاسی نیستم گفت :هدف بنده این است که در طول خدمتم کاری برای رفاه و آسایش مردم انجام دهم و اگر به روستاههای بخش مرکزی بویراحمد و دنا مشاهده کنید خواهید دید که بنده بیشترین تلاش را برای خدمت به مردم این روستاهها کرده ام .

توقعات نامعقول مردم از کارخانه /اولویت جذب نیرو در کارخانه سیمان مارگون با مردم همان منطقه است
غلام محمد زارعی با اشاره به وضعیت کارخانه سیمان مارگون اذعان داشت:سیمان مارگون جز پروژه های مهم ماست و این پروژه را ما با قدرت پی گیری کردیم منابع آن را تهیه کردیم و در مرحله ۹۸ درصد پیشرفت است و امیدوار هستیم در آینده نزدیک شاهد افتتاح این کارهانه باشیم.
وی افزود : البته مشکل بیکاری سنگینی که در منطقه وجود دارد و شاید بتوان گفت توقعات نامعقولی که مردم دارند مسئولین و بنیان گذار کارخانه یکی از دغدغه هایشان این است که چطوری کارخانه را افتتاح کنند.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت : به مردم گفتیم کارخانه که به بهره برداری برسد تمام ظرفیت آن به مردم همین منطقه تعلق دارد ،و بر اساس ساختار نیرو استخدام خواهد شد و اولویت جذب نیرو با مردم همین منطقه است.
غلام محمد زارعی عنوان کرد : متاسفانه نگرانی و دغدغه برای سرمایه گذار این پروژه ایجاد شد که به حمد الله رفع شده است اما متاسفانه گاهی برخوردها موجب عقیم ماندن سرمایه گذاری ها می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =