معاون عمرانی استاندار همدان گفت: بازسازی و اصلاح مناطق فرسوده و سکونت گاههای غیر رسمی گام بزرگی برای فقر زدایی و برقراری عدالت خواهد بود

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ محمود عراقی، معاون عمرانی استاندار که در کارگروه عمران و انرژی ستاد اقتصاد مقاومتی استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: با ارائه وام های کم بهره و تسهیلات و استفاده از اعتبارات بخش خصوصی می توان در مناطق فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی شرایطی مانند سایر نقاط شهر را رقم زد که این امر می تواند در راستای ایجاد عدالت موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد عدالت نیز همواره از دغدغه های مقام معظم رهبری و اهداف دولت تدبیر و امید بوده است.

عراقی با بیان اینکه رویکردها در این حوزه کم کردن کردن هزینه هاست خاطرنشان کرد: هم اکنون 197 کیلومتر بزرگراه در کشور در دست پیگیری است که سهم همدان با 36 کیلومتر سهم بسیار خوبی بوده اما نیازمند حجم عملیاتی بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه استان همدان مهیای مسافران عید فطر است ادامه داد: سال گذشته در طول سه روز تعطیلات یک میلیون و 200 هزار تردد در جاده ها انجام شد به این دلیل در سالجاری دستگاه های اجرایی نیز با در اختیار قرار دادن امکاناتی از جمله خودرو باید به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی بیایند.

عراقی تصریح کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی در وزارت نیرو برنامه ریزی ها برای ساماندهی آب دو هزار روستا با دو و نیم میلیون نفر جمعیت در سالجاری انجام شده است که این کار بسیار مهمی است.

وی یادآور شد: سهم استان همدان از این مجتمع ها 9 مورد است که با ساخت آنها 67 هزار نفر از این خدمات بهره مند خواهند شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =