۰ نفر
۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

محمدرضا زائری

از چند روز قبل كه رهبر انقلاب مجددا در باره ضرورت توجه به موضوع شهداي هفتم تير و مظلوميت شهداي ترور در قالبهاي هنري سخن گفته اند برخي دوستان در اين باره با من حرف زده اند و پرسش كرده اند و گلايه هايي داشته اند.

پارسال هم حضرت آيت الله خامنه اي به اين موضوع اشاره كرده بودند و براي خود من هم ناراحت كننده بود كه از سال گذشته تا حالا اتفاقي نيافتاده!

چند بار رفتم توي فكر كه نامه اي خطاب به ايشان بنويسم و چيزهايي كه همين چند وقت رخ داده بازگو كنم. اما از يكطرف هم نگران بودم كه نامه نوشتن مستقيم به ايشان و انتشارش موجب سوء تفاهم و برداشت غلط بعضي بشود. نمي دانم چه كنم ، بنويسم يا ننويسم ؟

آيا بنويسم كه همين هفته قبل قرار بود كنفرانس خبري داشته باشيم و خبر برگزاري جشنواره فيلم هفتم تير را اعلام كنيم و نهاد دولتي متولي كار در آخرين لحظات كنار كشيد ؟

آيا بنويسم كه در همين سه سال چه كم لطفي ها ديده ايم از همه بزرگواراني كه در مصاحبه ها و پشت تريبون براي شهيد بهشتي و شهداي هفتم تير غش و ضعف مي روند ؟

آيا بنويسم از ساختمان هايي كه بعضي به نام يادمان هفتم تير گرفتند و اجاره دادند ؟ ساختمان هايي كه يا خاك مي خورد يا خالي و بيكار افتاده يا ... و آيا بپرسم كه نتيجه اجاره دادن ساختمان هفتم تير به انبار لاستيك مظلوميت مضاعف شهدا نيست ؟

آيا بنويسم كه چه دستگاههايي براي تحقق اهداف انقلاب و إحياي ياد شهدا بودجه مي گيرند و مشغول بانكداري اند ؟

آيا بنويسم كه چه قدر مجموعه هاي جوان انقلابي و چه قدر ايده و طرح و برنامه حداقل در همين سه سال معطل يك هزارم بودجه هايي است كه در نهادهاي منتسب به خود دفتر رهبري خرج كارهاي كم خاصيت و شعاري و تبليغاتي كم اثر و كم خاصيت مي شود ؟

آيا بنويسم يا ننويسم؟ نمي دانم ؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    17 1
    نوشتی اما کم نوشتی اگه بهشتی یک ملت بود پس چرا؟.... منم خیلی حرفا دارم اما جرات همین مقداری که شما نوشتید را ندارم بعضی ها به نام بزرگان کارهایی می کنند که نمی شود نوشت
    • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
      1 0
      چرا جرات نداری؟ از چی میترسی؟ مگه اینجا حکومت عدل علی نیست؟
  • بي نام ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    19 2
    منم خيلي دوست دارم خيلي چيزها بنويسم اما حيف
  • محمدعلی RO ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    6 1
    اقا بنویس بخدا نه نوشتن خیانته نمی خواد رسانه ای کنی که سو استفاد گران سواستفاده کنند
  • بی نام RU ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    8 4
    90 درصد بودجه به اصطلاح فرهنگی این کشور به همین افراد و نهادها داده میشه. تمام فضای عمومی، دستگاههای تبلیغاتی و روزنامه ها، ارگانهای فرهنگی ادارات و بنیادها توسط خود این افراد اداره میشود و البته به معنای واقعی کلمه شکست خورده اند اما نمیخواهند یا نمیتوانند علت این شکستشان را بفهمند: یک جامعه متشکل از لایه های فکری، فرهنگی و اجتماعی مختلف است. اگر یکی از این لایه ها تمام فضای عمومی جامعه را تصرف کند، در عمل همان موفقیت شرایط "طبیعی" را هم به دست نخواهد آورد. اما مشکل اینجاست که این آقایان سیستم فکری و اخلاقی ای دارند که به قواعد آن شرایط "طبیعی" نمیتواند تن در دهد پس قاعدتا باید این راه شکست را تا آخرش بروند و در توضیح آن شکست "فرار به جلو" خواهند کرد چنان که موضوع این نوشته است.
  • بی نام A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    7 5
    نامه ننویس. کتابی بنویس با اسناد و مدارک و یک نسخه برای رهبری نیز بفرست. ایشان حتما می خواند.
  • علی IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    4 0
    «آيا بنويسم كه چه قدر مجموعه هاي جوان انقلابي و چه قدر ايده و طرح و برنامه حداقل در همين سه سال معطل يك هزارم بودجه هايي است كه در نهادهاي منتسب به خود دفتر رهبري خرج كارهاي كم خاصيت و شعاري و تبليغاتي كم اثر و كم خاصيت مي شود ؟ آيا بنويسم يا ننويسم؟ نمي دانم ؟»