تمامی شهرهای استان همدان امروز شاهد حضور با شکوه مردم ولایتمدار این استان در محکومیت رژیم غاصب اسرائیل و سردمداران و حامیان بزرگ این جنایتکار دوران که از کشتار زنان و کودکان بی دفاع نیز شرمی به خود راه نمی دهد بودند

به گزارش خبرنگاران خبرگزاری خبر آنلاین از استان همدان ؛ امروز اقشار مختلف مردم استان، از زن و مرد و پیر و جوان و حتی کودکان در صفوف به هم فشرده و در گرمای طاقت فرسا در تمامی شهرها، بخش ها و روستاهای استان حضور یافته و یک صدا شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

این راهپیمایی باشکوه در شهر همدان از ساعت 11 صبح و در مسیر میدان امام خمینی(ره) تا حسینه امام محل برگزاری نماز جمعه، با شکوه هرچه تمامتر برگزار شد


امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی که در پایان این راهپیمایی و در محل برگزاری نماز جمعه سخن می گفت با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران، آن را یک ابرقدرت و قدرت موشکی بزرگ در منطقه دانست و افزود: هر کشوری بخواهد به ایران حمله کند، جز شکست سهمگین عایدی دیگری نخواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت روز قدس، به فرمایش امام راحل با این عنوان که «فلسطین پاره تن اسلام است» تاکید کرد و گفت: فلسطین مهد انبیا و اولیا خدا و شاهراه سه قاره مهم جهان است.

وی با بیان اینکه استعمار پیر بر کشورهای اسلامی سیطره یافت و زمینه ایجاد رژیم صهیونیستی را ایجاد کرد، افزود: این رژیم غاصب مردم را از خانه‌ها راند و اضطراب، رعب و وحشت را در فلسطین ایجاد کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: کشورهای عربی در برابر رژیم منحوس صهیونیستی تسلیم شدند و همه به این نتیجه رسیدند که دیگر نمی‌توان جنگید و یأس و ناامیدی در بین آنها ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه 42 درصد یهودیان به سرزمین‎های اشغالی رفتند، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل آخرین روز جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام کردند و این روز، احیای اسلام و استکبارستیزی نام گرفت.

خجسته با بیان اینکه روز قدس روز زورآزمایی حق در برابر باطل، آگاهی بشریت، روشنگری و اتحاد مسلمانان تا زوال ظالمان است، یادآور شد: روز قدس نماد مقاومت مظلومانه مردم فلسطین و بین‌المللی‌سازی موضوع فلسطین است.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با زبان روزه و گرمای هوا برای دفاع از فلسطین در راهپیمایی امروز حضور پیدا کردند، افزود: بعد از 37 سال 80 کشور جهان علیه استکبار موج ایجاد کردند و 850 شهر ندای الموت الامریکا و الموت الاسرائیل سر می‌دهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه در جنگ‌های بعد از روز قدس از جمله جنگ 33 روزه، 22 روزه و 18 روزه مقاومت حزب‌الله و فلسطین پیروز شدند، اضافه کرد: در روز قدس و بعد از قدس مردم فلسطین فهمیدند اسرائیل شکست‌پذیر است و باید روز به روز مقاومت را تقویت کرد.

وی با بیان اینکه امروز حزب‎الله در برابر ارتش سوم دنیا ایستاده و آن را خوار و ذلیل کرده است، گفت: رژیم صهیونیستی باید محو شود که این امر با اتحاد مسلمانان محقق می‌شود.

خجسته با بیان اینکه روز به روز بیداری اسلامی بعد از روز قدس جهان اسلام را در بر گرفت افزود: قدس در شرف آزادی است و جمهوری اسلامی به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری چنان جبهه مقاومت را قدرتمند کرد که اسراییل خوار و ذلیل شد.

وی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران، آن را یک ابرقدرت و قدرت موشکی دانست و تاکید کرد: هر کشوری بخواهد به ایران حمله کند، جز شکست سهمگین عایدی دیگری نخواهد داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه سناریوی دشمن برای ایجاد داعش این بود که افکار جهانی از سمت قدس و فلسطین به سمت داعش برود، بیان کرد: استکبار در سوریه برنامه دوماهه برای براندازی بشاراسد داشت اما با جریان مقاومت، 6 سال گذشت و نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی با اشاره به نقش بی‎بدیل سرلشگر شهید سردار حسین همدانی در سوریه یادآور شد: امروز باید گفت اگر سپاه نبود، جهان اسلام هم نبود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =