ایلنا نوشت:عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ روزقدس به عنوان یک نماد همه‌گیر برای بیان و تشریح جنایات رژیم صهیونیستی در تمامی دنیا دارای اهمیت ویژه‌ای است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری که در راهپیمایی روز قدس حضور یافته بود، با اشاره به اهمیت این روز اظهار داشت: روز قدس نه تنها در ایران و جمهوری اسلامی بلکه به عنوان یک نماد همه‌گیر برای بیان و تشریح جنایات رژیم صهیونیستی در تمامی دنیا دارای اهمیت ویژه‌ای است.

وی ادامه داد: در تمامی کشور‌ها و برای تمامی ایام ملی روزی را مشخص کرده‌اند که روز قدس در جمهوری اسلامی توانسته مساله فلسطین و قدس را نه تنها در داخل ایران بلکه تمامی دنیا و کشورهایی که دولت‌های آن‌ها خواستار فلسطین بدون اسرائیل هستند، بروز و ظهور کند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص انتشار فیش‌های حقوقی چند تن از مدیران در فضای مجازی و رسانه‌ها افزود: راهکارهای زیادی می‌توان برای این موضوع و مقابله با آن مورد نظر قرار داد اما مهم این است که باید منفذههای فرار قانونی این طیف را مسدود کرد و مسئولان نباید بگویند که این شرکت‌ها و کسانی که در جایگاه مدیر عامل و جایگاه هیات مدیره قرار گرفته‌اند و به طور کلی به دریافت این مبالغ اقدام می‌کنند تحت عنوان شرکت‌های خصوصی هستند.

وی افزود: نباید مسئولان بگویند که این شرکت‌ها آیین‌نامه داخلی دارند و جزء مستثنیات به حساب می‌آیند. به نظر من همان‌طور که چندین روز قبل هم در این مورد صحبت‌هایی را داشتم و در ایام ماه مبارک به آن اشاره کردم می‌بایست تمامی مستثنیات حذف شود و تمامی آن‌ها تحت یک نظام هماهنگ اقدام به دریافت و پرداخت حقوق معین کنند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    2 0
    آقا زاده ها چطور هستند؟ خوبند انشا الله؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    4 2
    راست ميگن ديگه.