رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان: حجم بالای مسافر در تعطیلات عید فطر و پس از آن در همدان حضور خواهند داشت لذا تمامی مسئولین شهری آماده میزبانی شایسته از مردم خوب کشورمان باشند

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان، کامران گردان، که در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نیاز است که برخی از نواقص و کمبودهای موجود رفع شود.

وی با بیان اینکه باید تدبیری برای جلوگیری از ریزش شیرابه‌های خودروهای حمل زباله صورت گیرد، گفت: این موضوع در طول مسیر حمل زباله شکل می‌گیرد و باعث بروز بیماری‎های مختلف و آلودگی محیط زیست می‎شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه باید باکس‌های جمع‌آوری زباله شست‌وشو و رنگ‌آمیزی شوند، تصریح کرد: کانال‌های فاضلاب در نقاطی که شیب مناسبی ندارند نیز نیازمند شست‌وشو و پاکسازی هستند.


رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه باکس‎های جمع‎آوری زباله شست‌وشو و رنگ‌آمیزی شوند، خاطرنشان کرد: این مهم تاثیر بسزایی در سیما و منظر شهری دارد، کانال‌های فاضلاب در نقاطی که شیب مناسبی ندارند نیز نیازمند شست‌وشو و پاکسازی هستند.

وی با اشاره به اینکه از فضای موجود برای تبلیغات مباحث آموزشی شهروندی می‎توان استفاده کرد، گفت: طراحی روی بدنه و خودروهای حمل زباله به شکل زیبا با پیام‎هایی در بحث جمع‎آوری و تفکیک زباله می‎تواند فرهنگسازی مناسبی ایجاد کند.

گردان با تاکید بر اینکه در بحث المان‎های شهری اقدامات خوب و موثری شکل گرفته است، بیان کرد: المان‎های طراحی و نصب شده مورد رضایت شهروندان قرار گرفته و در زیبایی شهری نیز تاثیر خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه المان‎های شهری نقش موثری در سیما و منظر شهری دارند و در ارتباط با مخاطب می‌تواند پیام‎های مختلفی را منتقل کنند، یادآور شد: بحث طراحی و نصب المان‌ها نیازمند برنامه ریزی درازمدت و طراحی دقیق و کارشناسی شده با در نظر گرفتن مباحث فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و جغرافیایی است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه بحث طراحی و جانمایی تابلوهای معرفی مسیر و معابر باید کارشناسانه صورت گیرد، افزود: این تابلوها باید به نحوی جانمایی شود که رانندگان در کمترین زمان و از نزدیکترین مسیر به محل مورد نظر برسند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =