ایرنا نوشت: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: در باره علت مرگ مرحوم علی دادمان باید بررسی هایی صورت گیرد و بنده دستور این موضوع را صادر کرده ام.

علی شمخانی عصر پنجشنبه در حاشیه مراسم ترحیم علی دادمان در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در باره علت مرگ مرحوم علی دادمان و اینکه آیا احتمال ترور بیولوژیکی وی وجود دارد یا نه توضیخ داد: این موضوع باید بررسی شود و برای پیشگیری از این نوع حوادث کمیته ای تشکیل شود.

وی اضافه کرد: این مساله ابعاد حقوقی فراوانی دارد که در شورای عالی امنیت ملی بررسی می شود و اگر چنین مسائلی وجود داشته باشد باید دید چه کسی از آن سود می برد.

شمخانی همچنین در پاسخ به پرسشی در باره سفر اخیر خود به مسکو گفت: در این سفر اجلاس سه جانبه ای برای بررسی مسائل میدانی سیاسی و امنیتی سوریه تشکیل شد تا از نزدیک مسائل مربوط به سوریه بررسی شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین در باره تشکیل جلسات هیات نظارت بر برجام گفت: چهارمین جلسه این هیات هفته گذشته تشکیل و در آن مسائل مختلف پولی، بانکی، سرمایه گذاری خارجی و چالش های ناشی از متن برجام و تفسیر غلط آمریکا یا به اصطلاح چالش های درون و برون برجام بررسی شد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    61 6
    چه کاره بوده که ترور شه؟
  • بی نام A1 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    59 9
    هیچی همینطوری می خوان یارو را بزرگ کنن. خدا رحمتش کنه
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 1
    ایشون مسئول بازسازی حرم حضرت زینب س بودن که مورد بیوتروریسم قرار گرفتن و سرطان گرفتن چرا پیام های منو تایید نمی کنید؟