شهردار اردبیل گفت: با هدف توسعه زیرساختی شورابیل 20 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این مجموعه تفریحی و توریستی انجام می‌شود.

حمید لطف اللهیان اظهار کرد: ما بر این باوریم که اگر قصد جذب سرمایه‌گذاران در مجتمع تفریحی و توریستی شورابیل را داریم باید زیرساخت‌های حضور این سرمایه‌گذاران و توسعه واقعی را فراهم کنیم چرا که محال امر است سرمایه‌گذار برای ساخت هتلی به مجموعه شورابیل پا بگذارد اما راه دسترسی مناسب برای آن وجود نداشته باشد.

وی گفت: طرح توسعه شورابیل در فازهای مختلف در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید که مهمترین آن ایجاد رینگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری شورابیل است که مقدمات آن فراهم شده تا زمینه نشاط اجتماعی و فرهنگی بیشتر فراهم آید.

شهردار اردبیل گفت: با هدف توسعه زیرساختی شورابیل 20 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این مجموعه تفریحی و توریستی انجام می‌شود.

لطف‌ اللهیان از خرید دوچرخه‌های متعدد هوشمند برای مجتمع شورابیل خبر داد و گفت: هر یک از این دوچرخه‌ها را 7 میلیون تومان خریداری کردیم به طوری که هموطنانمان می‌توانند با کارت ویژه از این دوچرخه‌ها استفاده کرده و آن را در ایستگاه‌های مختلف تحویل دهند.

وی یادآور شد: پیش‌بینی کردیم که یک ساعت اول استفاده از دوچرخه رایگان شود و در ساعات بعدی هزینه‌ای را از هموطنان و گردشگران دریافت کنیم.

شهردار اردبیل ادامه داد: امکان ندارد که فردی بخواهد این دوچرخه‌ها را با خود به بیرون از شورابیل ببرد چرا که به صورت هوشمند رصد خواهیم کرد تا فرد مورد نظر دوچرخه را به ایستگاه‌ها برگشت بدهد.

لطف‌ اللهیان احداث دو پارک صخره‌ای و بهشت گمشده در این مجموعه در کنار ایجاد زیرساخت‌های تفریحی، توریستی و گردشگری در قالب مجموعه‌های آبی در نظر گرفته است تا با بسترسازی‌های مناسب امکان بهره‌مندی هموطنانمان از فضای شورابیل به عنوان یک پروژه زیرساختی بیشتر و بهتر فراهم آید.

وی از بازگشایی مبادی ورودی به شورابیل و تدارک پارکینگ‌های متعدد برای هموطنان خبر داد و گفت: هموطنان می‌توانند خودروهای خود را در این پارکینگ‌ها متوقف و نسبت به پیاده‌روی و یا حرکت با دوچرخه و قطارهای چرخی که در مسیر راه‌اندازی می‌شود اقدام کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =