سایت خبرورشی نوشت: سرمربی تیم ملی آلمان، در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل ایتالیا، در صحبت‌هایی اعلام کرده که تیمش هیچ کینه‌ای از آتزوری به دل ندارد.

 يكي از زيباترين و حساس‌ترين بازي‌هاي مرحله يك چهارم پاياني يورو، مصاف دو تيم آلمان و ايتالياست. اين دو تيم در شرايطي با هم روبه‌رو مي‌شوند كه آلمان هرگز نتوانسته در رقابت‌هاي يورو يا جام جهاني، تيم ملي ايتاليا را شكست دهد اما با اين وجود، يواخيم‌ لو، سرمربي تيم ملي آلمان، در آستانه ديدار حساس تيمش مقابل ايتاليا، در صحبت‌هايي اعلام كرده كه تيمش هيچ كينه‌اي از آتزوري به دل ندارد. يواخيم‌ لو بعد از اطلاع از حريف آتي تيمش در يورو، در منطقه اويان لو بين فرانسه كه اردوي تيمش آنجا برگزار مي‌شود، در كنفرانسي خبري شركت كرد و به خبرنگاران گفت: «ما هيچ كينه‌اي از ايتاليا به دل نداريم. گذشته‌ها گذشته.»

آتزوري در مرحله يك هشتم پاياني يورو 2016، موفق شد تا با نتيجه 2 بر صفر از سد اسپانيا، قهرمان دوره قبلي اين رقابت‌ها، عبور كند و ماتادورها را از گردونه رقابت‌ها حذف كرد و حالا بايد در دور يك چهارم نهايي مقابل آلمان، قهرمان دوره گذشته جام جهاني‌ قرار بگيرد. اين نهمين باري است كه دو تيم ايتاليا و آلمان در يك تورنمنت بزرگ با هم مواجه مي‌شوند و تا به اينجا آتزوري 4 بار موفق به برد شده و 4 مصاف دو تيم هم با تساوي به پايان رسيده و اين بدان معناست كه آلمان هرگز نتوانسته ايتاليا را شكست دهد. لو در ادامه صحبت‌هايش در مورد اين بازي حساس گفت: «بازي كاملاً شانه به شانه و برابر خواهد بود. بايد در جلسات تمريني با تمام توان و از جان و دل كار كنيم.» و اندكي هم در مورد برنامه‌هايش براي اين مصاف صحبت كرد.

آخرين مصاف اين دو تيم در دیدارهای رسمی به مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي يورو 2012 برمي‌گردد كه در آن بازي آتزوري موفق شد تا با نتيجه 2 بر يك از سد آلمان عبور كند. لو با يادآوري آن بازي گفت: «آن بازي خيلي برايم دردناك بود اما در عين حال درس خوبي هم به ما داد.»

سرمربي ژرمن‌ها بعد از برد 3 بر صفر تيمش در مرحله يك هشتم نهايي مقابل اسلواكي اميدهاي زيادي دارد تا شاگردانش بتوانند ايتاليايي‌ها را به زانو در بياورند. او ادامه داد: «با بردي كه در مرحله يك هشتم نهايي كسب كرديم، توانستيم از سد مانع بزرگي كه سر راه‌مان بود عبور كنيم ولي الان زمان تعريف و تمجيد نيست. بايد تمام توجه‌مان را روي ايتاليا متمركز كنيم. اين يك ايتالياي معمولي نيست. آنها با پيشروي تورنمنت بهتر و بهتر مي‌شوند و خيلي خوب بازي مي‌كنند.» و بدين ترتيب او به تمجيد از عملكرد آنتونيو كونته روي نيمكت مربيگري آتزوري پرداخت: «او متوجه شده كه تنها با اتكا به كاتاناچو نمي‌توان در يك تورنمنت به قهرماني رسيد.»


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =