پرداخت تسهیلات به 72 طرح در چهارمحال و بختیاری تصویب شد

ایرنا نوشت ، پرداخت تسهیلات از سوی بانک های عامل چهارمحال و بختیاری به 72 طرح دارای بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی در این استان به تصویب رسید.

استاندار چهارمحال و بختیاری،  ، در ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: از این تعداد 37 طرح در حوزه صنعت، معدن و تجارت و 25 طرح در حوزه کشاورزی است.
قاسم سلیمانی دشتکی تأکید کرد: تکمیل و بهره برداری از این تعداد طرح، 488 میلیارد و 100 میلیون ریال تسهیلات بانکی نیاز دارد.
وی افزود: از این مبلغ 348 میلیارد و 100 میلیون ریال به طرح های حوزه صنعت، معدن و تجارت و 140 میلیارد ریال به طرح های حوزه کشاورزی اختصاص می یابد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: مهمترین طرح های تصویب شده برای دریافت تسهیلات بانکی به منظور تکمیل و بهره برداری در حوزه کشاورزی شامل پرورش ماهی، پرورش گاو شیریف بسته بندی خشکبار، تولید خوراک آبزیان، بسته بندی مرغ، گوشت و ماهی، احداث کشتارگاه، تولید پودر ماهی و پرورش شترمرغ است.
رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: تولید چینی بهداشتی، سیم مسی، ادوات کشاورزی، پروفیل آلومینیوم، خودروسازی، سنگ تزئینی، کاشی، سرامیک، کاغذسازی، جعبه سازی، سوسیس، کالباس، اتصالات جوش، سوهان، گز، بتن آماده، ورق کرکره، کنتور گاز، سردخانه کشاورزی، دستمال کاغذی و اسکلت فلزی از مهمترین طرح های مصوب برای دریافت تسهیلات بانکی به منظور تکمیل و بهره برداری در حوزه حوزه صنعت، معدن و تجارت به شمار می رود.
وی اضافه کرد: سرمایه گذاران طرح های مصوب دریافت تسهیلات بانکی به منظور تکمیل و بهره برداری، تنها یک هفته فرصت دارند تا برای پیگیری اقدامات مورد نیاز، به بانک های عامل چهارمحال و بختیاری مراجعه کنند.
سلیمانی دشتکی عنوان داشت: در غیر این صورت، این طرح ها باطل شده و پروژه های جدید برای دریافت تسهیلات بانکی به منظور تکمیل و بهره برداری به ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تصویب و به بانک های عامل استان معرفی می شود.
وی اظهار کرد: تمامی طرح های مصوب دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی معرفی شده به بانک های عامل چهارمحال و بختیاری برای دریافت تسهیلات، تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تمامی مسوولان دستگاه های اجرایی مربوطه موظفند تا نسبت به تسهیل در تکمیل و راه اندازی سریع تر واحدهای تولیدی نیمه تمام در استان اقدامات و همکاری های لازم را انجام دهند.
وی بیان کرد: افزایش نرخ اشتغال، کاهش بیکاری، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت مردم و ارتقای شاخص های توسعه ای از مهمترین برنامه ها و اولویت های مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری در سال جاری به شمار می رود.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: مجموعه مدیران مرتبط با حوزه ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری، تاکنون فعالیت و عملکرد قابل قبولی در راستای ارتقای تولید و رونق اقتصاد استان داشته اند.
گفتنی است ، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سطح ملی به ریاست معاون اول رئیس جمهوری و در استان ها به ریاست استانداران تشکیل و فعال شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =