لزوم ایجاد امنیت اجتماعی و روانی برای سرمایه گذاران در کردستان

شهردار سنندج گفت: حضور سرمایه گذاران باعث رونق اقتصادی و اجتماعی در منطقه می شود.

به گزارش خبرآنلاین کردستان، صبح امروز شهردار بهمراه جمعی از اعضاء شورای شهر از کارخانه ایستک بازدید کرد.
شهردار سنندج در این بازدید اظهار داشت: کارخانه ایستک دارای اعتبار ویژه ای هم در داخل و هم در خارج کشور است.
دکتر منوچهر فخری بیان کرد: بازگشایی مجدد این کارخانه و ادامه تولید در این ماه مبارک موجی از خوشحالی را در بین تمامی مردم استان بویژه مردم سنندج ایجاد نمود.
وی گفت: حضور سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در تمامی زمینه ها موجب رونق اقتصادی و اجتماعی در سطح شهر می شود.
دکتر فخری با بیان اینکه مردم و مسئولین باید قدردان سرمایه گذاران باشند، افزود: تکریم از سرمایه گذاران و معرفی کردن آنها به مردم کم ترین اقدام در جهت تجلیل از آنها است.
وی تاکید کرد: برای فراهم نمودن حضور سرمایه گذاران در استان باید امنیت اقتصادی، اجتماعی و فکری برای سرمایه گذار مهیا شود.
وی گفت: مدیران کارخانجات و شرکت های تولیدی باید تعامل و ارتباط خود را با دستگاه های دولتی و نهادهای خصوصی بیشتر کنند تا در سایه این تعاملات برخی از مشکلات این کارخانه حل شود.
دکتر فخری افزود: سرمایه گذار مختار است که در هر زمینه و هر کجا سرمایه گذاری کند اما فراهم نمودن حضور سرمایه گذار در استان کردستان که خیلی عظیمی از جوانان آن بیکار هستند می تواند گره گشای مشکلات بسیاری از خانواده ها باشد.
وی از تلاش تمامی مسئولین استان در پیگیری و رفع مشکلات و بازگشایی این کارخانه تقدیر و تشکر کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر با تمام توان آماده هرگونه همکاری با مدیران کارخانه ایستک است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =