خبرهای خوش استاندار گیلان برای هوادران فوتبال گیلان

استاندار گیلان در پایان نشست با وزیر ورزش و جوانان در خصوص تعیین تکلیف تیم فوتبال ملوان گفت: تیم ملوان با انحلال باشگاه نفت در لیگ برتر باقی می ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، دکتر نجفی در گفتگو زنده با اخبار گیلان با اشاره به نشستی که عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان ، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ،رئیس فدراسیون فوتبال ،رئیس مجمع نمایندگان ،نماینده بندرانزلی و نمایندگان دیگر استان و دست‌اندرکاران تیم نفت وملوان و مسئولان این باشگاه برگزار شد گفت: به توافق رسیدیم با توجه به آمادگی باشگاه نفت مبنی بر انحلال این تیم ،تیم فوتبال ملوان بر اساس قوانین به عنوان تیمی که بالاترین امتیاز را در میان سقوط کنندگان دارد در لیگ برتر باقی بماند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به قول مساعد دکتر گودرزی وزیر و ورزش و جوانان و مذاکره ای که با وزیر نفت انجام شد مقرر گردید مراحل قانونی انحلال تیم نفت‌تهران تسریع شود.

دکتر نجفی خاطرنشان کرد: این روش بهترین راه برای همگان است و هیچ کس نیز در این نشست مخالفتی نداشت و خوشبختانه موانع قانونی نیز وجود ندارد.

وی تاکید کرد: تصمیم نشست امروز که با توافق همه اعضا بدست آمد مسیر اصلی و قانونی بازگشت ملوان به لیگ برتر است

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =