ضرورت ترجمه ظرفیت های استان به چند زبان زنده دنیا

مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: استان البرز در برقراری ارتباط با هیات های خارجی با مشکل مواجه است، به این دلیل که اطلاعات اولیه برای معرفی ظرفیت های استان به زبان های زنده دنیا ترجمه نشده است.

به گزارش خبرآنلاین البرز، ایرج موفق با اشاره به حضور سرمايه گذاران خارجی از کشورهای مختلف در استان البرز، افزود: چندي پيش گروهي از سرمايه گذاران چيني براي سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف وارد استان شدند كه جلساتي تخصصي با حضور فعالان بخش صنعت در اتاق بارزگاني استان برگزار شد.
وي گفت: ارتباطات مطلوبي در حال شكل گيري است و شرايطي براي انعقاد تفاهم نامه مطرح شده و مورد بررسي قرار گرفته است كه به زودي نتايج آن اعلام مي شود.
موفق افزود: سرمايه گذاران بسياري از داخل و خارج كشور به استان البرز بسيار مراجعه مي كنند ولي ضعف در زير ساخت هاي استان پاسخگوي نياز آنها نيست، از اين رو اين استقبال ارزشمند بي نتيجه مي ماند.
وي گفت: استان البرز در برقراري ارتباط با هيات هاي خارجي با مشكل مواجه است به اين دليل كه اطلاعات اوليه براي معرفي ظرفيت هاي استان به زبان هاي زنده دنيا ترجمه نشده است البته سازمان صنعت، معدن و تجارت به سهم خود در اين بحث اقداماتي انجام داده، ولي اين مهم بايد در تمامي ابعاد استان پيگيري شود.
مدير كل صنعت، معدن و تجارت، افزود: در شهرك هاي صنعتي استان زميني براي واگذاري به سرمايه گذاران جديد وجود ندارد، اين در شرایطی است كه مقدار زيادي زمين بدون استفاده وجود دارد كه با موافقت سازمان منابع طبيعي مي توان از آنها براي ارتقاء و توسعه صنايع بهره برد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =