تسنیم نوشت: نماینده سابق مجلس گفت: دولت باید حقوقهای خارج از چارچوب قانون را تغییر داده و اصلاح کند.

حجت الاسلام غلامرضا با انتقاد از دریافت حقوقهای کلان مدیران دولتی، اظهار کرد: همه این حقوقها تخلف از قانون مدیریت خدمات کشوری است و سقف این دریافتی ها باید 7 برابر کف باشد.

وی با اشاره به «قانون مدیریت خدمات کشوری» در مجلس هفتم، خاطرنشان کرد: هدف مهم این قانون ساماندهی دریافتیهای کارکنان دولت بود که سقف دریافتیهای دولت را 7 برابر معین می‌کرد که این سقف از نظر مردم هم توجیه‌پذیر است.

نماینده سابق مجلس گفت: متاسفانه عده‌ای بعد از 20 سال پیگیری و مطالبه مجلسها به دنبال کنار زدن این قانون هستند که به صورت لایحه از طرف دولت داده شده و به تصویب رسید.

مصباحی‌مقدم با اشاره به حقوق اقشار کم‌درآمد، خاطرنشان کرد: ادعای دولت مبنی بر کمبود منابع مالی لازم برای افزایش حقوقهای اقشار کم‌درآمد غیر قابل توجیه است و برای جبران این نقص، دولت باید حقوقهای خارج از چارچوب قانون را تغییر داده و اصلاح کند.

وی افزود: باید با کسانی که حقوقهای نامتعارف نسبت به مصوبات قانونی و قانون مدیریت خدمات کشوری دریافت می‌کنند، برخورد شود و نباید از منابع دولت به صورت کاملا تبعیض‌آمیز استفاده شود و این تبعیضها بیشتر کارکنان دولت را رنج می‌دهد.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    2 0
    اقی مصباحی کجای کاری با یه تبصره کم وزیاد کردن همه چیزقانونی میشه تازه اختیارات تام هم به ان ریاست هیئت عامل میدهند
  • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    3 0
    همش حرف همش حرف همش حرف