گمرک ایران از کشف قرص ترامادول، حشیش و قرص آموکسی سیلین قاچاق در گمرکات کشور خبر داد.

مأموران گمرك باشماق 6 هزار عدد قرص ترامادول و بيش از 63 هزار عدد قرص آموكسي سيلين كشف و ضبط كردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومي گمرك ايران، مأموران اين گمرك در لاين خروجي سالن مسافري در حين كنترل و بازرسي به يك دستگاه اتوبوس مسافربري مظنون و آن را جهت بررسي دقيق‌تر به دستگاه ايكس‌ري هدايت كردند.

اين گزارش مي‌افزايد: با پرتونگاري از اتوبوس مذكور به‌وسيله ايكس‌ري گمرك باشماق، محل جاساز كالاي مكشوفه كه به طرز ماهرانه‌اي تعبيه شده بود مشخص و جمعاً تعداد 69000 قرص از نوع ترامادول و آموكسي سيلين كشف و ضبط گرديد. 

براساس اين گزارش در اين رابطه پرونده قضايي تشكيل و راننده اتوبوس به همراه پرونده متشكله جهت سير مراحل قضايي تحويل مراجع ذي‌صلاح گرديد.

كشف حشيش در گمرك بازرگان

مأموران گمرك موفق به كشف حشيش از داخل يك دستگاه اتوبوس مسافربري شدند.

قاچاقچيان كه فكر نمي‌كردند مأموران گمرك حتي داخل صندلي‌ها را بازرسي كنند قصد داشتند تا مقدار ۲ كيلو و ۱۰۰ گرم حشيش را از طريق اتوبوس جابه‌جا كنند و به مقصد برسانند، اما با هوشياري مأموران گمرك اين محموله لو رفت و هرگز به مقصد نرسيد.

بنابراين گزارش قاچاقچيان اين مقدار حشيش را در زير صندلي رديف دوم اتوبوس جاسازي كرده بودند، اما تيم بازرسي و ارزيابي گمرك بازرگان متوجه ترفند قاچاقچيان شد و پس از شكافتن صندلي مقدار ۲ كيلو و ۱۰۰ كيلوگرم حشيش كشف و ضبط شد.

اين گزارش مي‌افزايد به دنبال كشف اين ميزان مواد مخدر پرونده قضايي تشكيل و تحويل مراجع قضايي گرديد.
همچنين مأموران گمرك بازرگان مقدار 210 كيلوگرم گرانول نقره و 9650 عدد دارو و 59 عدد ظروف شيشه‌اي در گمرك بازرگان كشف و ضبط كردند.

ناصر انصاريان مديركل گمرك بازرگان با اعلام اين خبر افزود: كالاهاي مكشوفه مذكور به طرز ماهرانه‌اي در قسمت‌هاي مختلف يك دستگاه كاميون جاسازي شده بود كه با هوشياري كارشناسان اين گمرك كشف و جهت سير مراحل قضايي ارجاع گرديد. 

22439

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =