«هنر برای اوتیسم» افتتاح می‌شود/نمایشگاهی برای بچه هایی با استعدادهای ویژه

نخستین نمایشگاه «هنر برای اوتیسم» مجموعه آثار نقاشی هنرمندان مطرح کشور، عصر پنج شنبه دهم تیرماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه «هنر برای اوتیسم» با هدف تأمین بخشی از هزینه‌های ساخت مدارس تخصصی برای کودکان مبتلا به اوتیسم با ارائه حدودا" ٦ اثرنقاشی از آثار هنرمندان مطرح کشور برگزار می‌شود.

عطیه رضوی مدیر اجرایی نمایشگاه گفت: در ایران بیماری اوتیسم را، به غلط در رده‌های عقب‌ماندگی‌ ذهنی در نظر می‌گیرند و این کودکان در مدارسی تحصیل می‌کنند که برای کودکان مبتلا به عقب‌ماندگی ذهنی است.بیشتر کودکان مبتلا به اوتیسم از هوشی سرشار و استعدادهای ویژه‌ای برخوردارند و تنها با آموزش درست در مدارس تخصصی است که امکان شکوفایی این استعدادها وجوددارد، همین ناآگاهی در مورد اوتیسم، مهم‌ترین انگیزه و هدف در برگزاری نمایشگاه «هنر برای اوتیسم» است.

 او ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه و رویدادهای مشابه هنری این امکان را فراهم می‌کنند تا در مورد این بیماری اطلاع‌رسانی بهتری انجام شده و افراد بیش‌تری با اوتیسم، ویژگی‌ها و نحوه‌ی برخورد با بیماران مبتلا به اوتیسم آشنا می شوند.

این نمایشگاه دهم تیرماه ساعت ١٩ گشایش خواهد یافت و تا  ١٥ تیر ماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران ، ازساعت ١٠ صبح الی ٢١ و روزهای تعطیل ازساعت ١٤ تا ٢١ برای بازدید عموم دایر می باشد.

همچنین نشست خبری این نمایشگاه عصر روز پنج شنبه دهم تیرماه پیش از آیین افتتاحیه از ساعت ١٨ با حضور اصحاب رسانه ها در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

58245

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =