بازنگری جدی سرانه ورزشی شهرستان ها

مدیر کل ورزش و جوانان بر لزوم بازنگری جدی در احصای سرانه ورزشی در استان و شهرستان ها تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سید ارسلان حسینی در بازدید از مراکز ورزشی شهرستان طارم تحقق این مهم را موجب ساماندهی ورزشکاران استان دانست و گفت: ایجاد و تقویت نظم و ساماندهی و به دست آوردن آمار دقیق مارا در رسیدن به اهداف متعالی وزارت ورزش در راستای ورزش کردن آحاد جامعه یاری خواهد داد.
وی با ناکافی دانستن اعتبارات اختصاص داده شده به ورزش در استان ها افزود: ورزش ضامن سلامتی ؛ نشاط و سرزندگی و پویایی جامعه و جوانان می باشد و توجه به ورزش همگانی با جدیت پیگیری شود.
حسینی با بیان اینکه امروز نیاز جدی و مبرم به کارهای نو و خلاقانه احساس می شود تصریح کرد: در شرایط فوق العاده سخت مالی و اعتباری کنونی مدیریت در ورزش اهمیت دو چندان یافته باید مورد توجه جدی قرارگیرد.
وی با تاکید بر بررسی و بحث و تبادل نظر در مورد مشکلات عمرانی و مالی شهرستان طارم بر اهمیت تشکیل تیمی در جهت مرتفع کردن مشکلات تاکید کرد و افزود: تیمی تخصصی که تمرکز جدی براین مسائل داشته به دنبال راهکارهای کاربردی و مفید بوده اداره شهرستان را یاری دهند.
حسینی بر لزوم همکاری، حمایت و همدلی همه بخشداری ها، فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی، صنعت و بخش خصوصی از ورزش تاکید کرد و افزود: بدون شک حمایت از ورزش و توسعه و گسترش روز افزون آن در جامعه کمک به افزایش سلامت در جامعه و حفظ و نگهداری از منابع انسانی و نوعی غنی سازی جهت پیش روی جامعه به سمت جلومی باشد و یقینا جامعه ای پویا وفعال نیروی کار با بازده بالاتری خواهد داشت.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =