میزان نوشت: فرمانده سپاه کردستان از انهدام یک تیم ۱۱نفره ضدانقلاب در شهرستان سروآباد توسط نیروهای سپاه خبر داد.

سردار محمدحسین رجبی در تشریح این عملیات که در آن سه نفر از نیروهای بومی سپاه کردستان شهید شدند گفت: این گروهک تروریستی از همان لحظه اول در رصد اطلاعاتی نیروهای سپاه کردستان قرار گرفت؛ نیروهای سپاه استان جاهایی که این گروه قصد ورود به آنجا را داشتند سد کردند و با تحمیل اراده خود بر آنان، اعضای این تیم را به محل مورد نظر خود هدایت کرد.

وی همچنین می افزاید: پس از 10 روز تعقیب آنها را به منطقه کوهسالان سروآباد هدایت کردیم و در آنجا نیروهای ما، هر 11 نفر اعضای این تیم را به درک واصل کردند. 

همچنین باشگاه خبرنگاران نوشت:

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: یکی از فرماندهان گروهک ضد انقلاب در درگیری‌های مهاباد توسط نیروهای سپاه پاسداران به هلاکت رسید.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگویی با اشاره به انهدام گروهک 11 نفره اشرار مسلح وابسته به ضدانقلاب طی عملیات سپاه در کردستان گفت: عملیات تعقیب و درگیری با این گروهک از 3 روز پیش در منطقه سروآباد آغاز و تا ظهر دیروز ادامه داشت.

وی تاکید کرد: در این عملیات همه 11 نفر این گروهک به هلاکت رسیدند و سلاح، مهمات و اسناد و مدارکی نیز از این گروهک بدست نیروهای ما افتاد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین اعلام کرد: در این درگیری، «کاوه جوانمرد» که از فرماندهان ضدانقلاب این گروهک بود توسط رزمندگان سپاه به هلاکت رسید.

سردار پاکپور همچنین اعلام کرد که رزمندگان سپاه ضمن اشراف کامل بر کلیه تحرکات تروریست‌های متجاوز پاسخ قاطع و فوری در هر نقطه ای به شرارت های آنها خواهند داد.

این عملیات در ادامه در درگیری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) با گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه مرزی سروآباد و منطقه عمومی مهاباد صورت گرفته که طی آن 5 تن از تروریست‌ها از جمله «آرش منبری» و «شورش منبری» از فرماندهان اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیده بودند.

در این عملیات 3 نفر از نیروهای بومی سپاه کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550937

برچسب‌ها