کنگره بین المللی شمس الحق تبریزی در هفته شمس برگزار می شود

مدیرعامل تولیت شمس تبریزی گفت: برنامه های علمی همایش شمس الحق تبریزی امسال با همکاری دانشگاه ها و مراکز فرهنگی برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی سید فتاح کبیری در نشستی با خبرنگاران با اشاره به کنگره امسال شمس تبریزی در خوی اظهار داشت: برنامه های علمی همایش شمس الحق تبریزی امسال با همکاری دانشگاه ها و مراکز فرهنگی برگزار می شود.
مدیر عامل موسسه تولیت شمس تبریزی افزود: برنامه های علمی همایش شمس الحق تبریزی مهر ماه امسال با مشارکت و همراهی دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه پیام نور ، دانشگاه فرهنگیان ، مدیریت آموزش و پرورش ، آموزشکده مهدیه، موسسه غیر انتفاعی شمس ، و سازمان های مردم نهاد فعال شهرستان خوی در موضوع فرهنگ ، هنر و ادبیات برگزار می شود .
وی تصریح کرد: با نظارت و همکاری تنگاتنگ معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان خوی ، ادارات کل میراث فرهنگی ، ارشاد اسلامی و بنیاد شمس و مولانا در پر بار شدن برنامه های هفته بزرگداشت شمس تبریزی در سال جاری حضور فعالی خواهند داشت .
کبیری در ادامه با اشاره به حمایت های شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی از برنامه های ویژه شمس تبریزی گفت:خوشبختانه همه اعضای شورای شهر و شهردار محترم بر اجرای برنامه های فاخر در مورد شمس تبریزی تاکید دارند و همیشه حمایتهای لازم را داشتند.
کبیری زمان برگزاری کنفرانس علمی برنامه های هفته بزرگداشت شمس تبریزی را پنجم و ششم مهر ماه عنوان کرد و گفت :بر اساس برنامه ریزی های انجام شده با مراکز علمی ، اساتید برجسته ای از دانشگاه های داخل و خارج کشور در این محفل علمی حضور خواهند داشت.
مدیر عامل موسسه تولیت شمس تبریزی در ادامه به آماده انتشار شدن کتاب مجموعه مقالات کنفرانس علمی سال ۹۴گفت :به زودی با حضور مسولان و علاقه مندان از کتاب یاد شده رو نمایی خواهد شد .
کبیری آماده بهره برداری شدن کتابخانه تخصصی شمس تبریزی را در محل تو لیت شمس تبریزی از دیگر کارهای فاخر در زمینه شمس تبریزی عنوان کرد و گفت : کتابخانه تخصصی شمس تبریزی نیز با بیش از ۴۰۰۰جلد کتاب اهدایی دکتر توفیق سبحانی به زودی افتتاح خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =