شرق نوشت: به اعتقاد بسیاری، اعضای دولت و حسن روحانی نمی‌خواهند با پاسخ‌های مداوم به منتقدان وارد حواشی شوند و دولت را از رسیدن به مسائل اصلی باز دارند.

اما از طرفی دیگر خیلی‌ها هم معتقدند باید این مسائل و مشکلاتی که از دولت گذشته به حسن روحانی و دولتش به ارث رسید، علنی شود تا مردم ریشه اصلی بسیاری از مشکلات را بشناسند. به باور صاحب‌نظران باید روشن شود که بسیاری از کم‌و‌کاستی‌ها در دولت گذشته پايه‌گذاري و از دولت‌های نهم و دهم به دولت يازدهم منتقل شده است اما دولت نسبت به اين مسئله بي‌توجهي و كم‌كاري از خود نشان می‌دهد درحالی‌که دولت باید از اختلاس‌ها و حيف‌و‌ميل‌هاي دوران قبل سخن بگويد و شفاف کند که چه میراثی را به دست آورده است؛ اگرچه این مسئله هنوز هم مدنظر دولت قرار نگرفته و روال همان روال سه سال قبل است که در حاشیه و غیرعلنی از برخی تخلفات گذشته یاد می‌شود.

این‌گونه است که اکنون سالی مانده به پایان عمر دولت امید، بد نیست رئیس دولت و دولتیان نهایت هوشیاری را به کار برند و کارنامه عملکرد یک‌ساله خود را شفاف و روشن برای مردم بیان کنند. شاید به همين دليل است که حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماينده معتدل اصولگرا كه از حاميان دولت به شمار مي رود، گفته است: «بايد نهایت توجه را داشت که دولت یازدهم باید با تمهیدات و روش‌های مختلف برای حراست و حفاظت از خود گام‌های جدی‌ای بردارد». چه گویی او هم از اردوگاه طيف خاص اصولگرا خبردار شده كه با نزدیک‌شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ٩٦ موج گسترده‌اي از حملات علیه دولت يازدهم و حاميانش در راه است.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    3 10
    بنظرم نيازي به افشاگري نيست و همين كه معاونين رييس جمهور سابق در زندان هستند گوياتر از هزار افشاگري است.
  • عطا IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    18 1
    اول یک زندان جدید و بزرگ درست کنید بعدا فساد های گذشته را اعلام کنید چون خیلی ها باید بروند آنجا