تجمع سهامداران شرکت تعاونی مسکن مخابرات مقابل مجلس/ تجمع کنندگان: 10 سال است پولمان را گرفته اند

تجمع سهامداران و اعضا تعاونی مسکن کارکنان شرکت مخابرات ایران در مقابل مجلس بدون نتیجه ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اعضای تعاونی مسکن کارکنان شرکت مخابرات که بیش از 300 عضو دارد، می گویند کلاه بر سر آنها رفته و نمی توانند بعد از 10 سال حق و حقوق خود را زنده کنند.
اعضای این تعاونی، دیروز در مقابل مجلس تجمع کردند تا درباره مشکل خود به نمایندگان مجلس عارض شوند. آنها 10 سال پیش، مبالغی از 30 تا 100 میلیون تومان بابت خریداری واحدهای مسکونی این شرکت تعاونی در محله سعادت آباد واقع در منطقه 2 (شمال تهران) پرداخته اند. آنها در این تجمع گفتند شرکت مخابرات و تعاونی منتسب به آن، به تعهداتش عمل نکرده است و نه تنها واحد آپارتمانی را تحویل نداده، بلکه حتا حاضر نیست زمین خریداری شده با پول اعضا را هم بفروشد و قدر السهم اعضا که عموما از کارکنان نیروهای مسلح، شرکت توزیع برق و کارکنان مخابرات هستند را بپردازد.
این تجمع کنند گان درخواست کمک و پیگیری هییت مدیره مجلس و کمیسیون اصل نود و سازمان بازرسی کل کشور بودند.

 

45231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تهرانی IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    با سلام شما که خبر تعاونی 10 ساله رو گذاشتین خوب مال ما رو هم بذارین 7 ساله تعاونی مسکن زیرساخت از حدود 300 عضو برای واحدهای 85 متری و 130 متری پول گرفته اعضای هییت مدیره و مدیرعامل تعاونی هر کاری دلشون خواسته با حدود 14 میلیارد تومن سال 88 اعضا ، کردن نه حسابرسی شدن و حالا هم که با کمک بازرس این دوره تازه دستشون برای مردم رو شده در کمال گستاخی و . . . و با حسابرس هایی هم که با روشنگری های بازرس به کار گرفته شدن هم یک جورابی با ندادن مدارک کنار اومدن شما بفرمایید تو این وانفساي مخابرات البته تعاونی مسکن ما چکار کنیم و دستمون به کجا بنده کرایه خونه و مستاجری بعد از فروش خونه وبه امید خونه بهتردار شدن همه زندگیمونو داغون کرده آیا فریادرسی هست ؟؟؟