بهره برداری از 45 طرح عمرانی اقتصاد مقاومتی لرستان تا پایان تیرماه جاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: کمیته اقتصادی ستاد اقتصاد مقاومتی استان دو هزار و 352 طرح را با اعتبار 48 هزار میلیارد ریال اجرایی می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان به نقل از ایرنا، مهرداد غضنفری  در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان افزود: این میزان اعتبار طی دو سال سرمایه گذاری می شود که سهم سال 95 در حدود 41 هزار میلیارد ریال است.
وی اظهار کرد: 19 دستگاه عضو کمیته اقتصادی ستاد اقتصاد مقاومتی استان هستند که 157 طرح این دستگاهها و یکهزار و 856 طرح بسیج سازندگی توسط این کمیته اجرا می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان ادامه داد: دو هزار و 174 طرح در سال جاری بهر برداری می شود و مابقی طرح ها نیز با برنامه ریزی های دقیق تا اسفند 96 اجرایی خواهد شد.
غضنفری با بیان اینکه 192 طرح این کمیته مربوط به سازمان صنعت معدن و تجارت و 71 طرح نیز مربوط به سازمان جهاد کشاورزی است ، افزود: سهم شهرستان کوهدشت از طرح های اقتصادی 169 طرح است.

***بهره برداری از 45 طرح عمرانی اقتصاد مقاومتی لرستان تا پایان تیرماه جاری
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان نیز گفت: 315 طرح کمیته عمرانی اقتصاد مقاومتی نیز با همکاری 27 دستگاه اجرا می شود.
محمد اصلانی افزود: ازاین تعداد 45 طرح باید تا پایان تیرماه جاری بهره برداری شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز گفت: 24طرح کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور هشت دستگاه اجرا می شود.
سید سعید شاهرخی افزود: تاکنون پیشرفت طرح ها بر اساس برنامه زمانبندی بوده و تا پایان امسال 19 طرح بهره برداری خواهد شد.
گفتنی است لرستان به همراه استان های آذربایجان شرقی و کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده که در این راستا چهار کمیته عمرانی، فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و برنامه ریزی در استان تشکیل شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =