به کارخانه سیمان خرم‌آباد مشکوک هستیم /بانک سپه اقدامات قانونی خود را انجام می‌دهد

فارس نوشت،استاندار لرستان گفت: کارخانه سیمان خرم‌آباد هرچه زودتر تعیین تکلیف شود و از فرصت‌های ایجاد شده استفاده کند

هوشنگ بازوند امشب در جمع مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان لرستان خواستار ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کارخانه سیمان خرم‌آباد شد و اظهار داشت: کارخانه سیمان خرم‌آباد 12 سال است که شروع به کار کرده است ولی تاکنون خروجی نداشته است.

استاندار لرستان با بیان اینکه ما به کارخانه سیمان خرم‌آباد مشکوک هستیم، گفت: در صورت ادامه این روند همان تصمیمی که درخصوص کارخانه پارسیلون گرفته شد درباره کارخانه سیمان خرم‌آباد نیز اخذ خواهد شد.

وی به مسؤولان تاکید کرد که کارخانه سیمان خرم‌آباد هرچه زودتر تعیین تکلیف شود و از فرصت‌های ایجاد شده استفاده کنند.

مهرداد غضنفری معاون اقتصادی استاندار لرستان در این باره مطرح کرد: هفته گذشته مدیرعامل جدید کارخانه سیمان خرم‌آباد به استان آمد و طبق بازنگری‌های صورت گرفته بخشی از تامین منابع سرمایه این کارخانه در بورس مشکل دارد.

وی اضافه کرد: بخشی از کارهای این کارخانه مربوط به ادراه کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی است و مقرر شده است برنامه زمانبندی از جانب مدیرعامل کارخانه ارائه شود.

محمدرضا صفی‌خانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان نیز در خصوص وضعیت کارخانه سیمان خرم‌آباد گفت: بانک سپه به عنوان بانک عامل اقدامات قانونی خود را انجام می‌دهد و به دلیل تغییر هیأت مدیره این کارخانه فرصت مجددی به آن داده شد.

این مسؤول تاکید کرد: در صورتی که هیأت مدیره کارخانه به تعهدات خود عمل نکنند بانک بعد از تملک، آن را به شرکت سرمایه‌گذاری امید به عنوان یک شرکت فعال در زمینه سیمان واگذار خواهد کرد.

لازم به ذکر است که مجوز ساخت کارخانه سیمان خرم‌آباد در سال 81 صادر و عملیات اجرایی آن در سال 85 آغازشده است.

کارخانه سیمان خرم‌آباد با بیش از 45 هزار سهامدار با گذشت 10سال هنوز دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =