هومیان نیوز نوشت، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خواستار عدم بکارگیری نیروههای بازنشسته در ادارات شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،نماینده بروجرد و اشترینان گفت:«با شعار دادن، اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شود؛ این اقدام و عمل است که برای مردم، مهم است».

عباس گودرزی در جلسه‌ي اقتصاد مقاومتی لرستان که عصر یکشنبه 6 تیرماه در دفتر استاندار لرستان برگزار شد حضور یافت و بیان داشت:«درحال حاضر اشترینان را سراپا فقر فراگرفته است و اقتصاد مقاومتی این است که با اقدام و عمل پیش برویم».

به گفته‌ی گودرزی این هم مهم است که یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی مبارزه با فساد است.

وی تصریح کرد:«اگر روحیه جهادی داشته باشیم مردم طعم اقتصاد مقاومتی را در اقدام و عمل خواهند چشید اینکه لرستان به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است یک فرصت است که باید از این فرصت به نفع منافع مردم استفاده کرد».

او انتقاد کرد در بحث ساخت برخی سدهای بروجرد مردم این شهرستان مورد تمسخر قرار گرفته‌اند؛ چرا که اعتبارات اختصاص داده شده به سختی و آن هم مقدار اندکی از این اعتبارات تخصیص داده شده است که تمسخر مردم بروجرد است!

نماینده مردم بروجرد و اشترینان توضیح داد:«در مورد بیمارستان آیت‌اله بروجردی هم فقط نباید ساخت را مدنظر قرار دهیم بلکه این تکمیل و تجهیز است که مهم‌تر است زیرا ما بیمارستانی می‌سازیم بعد آنرا به حال خویش رها می‌کنیم! درحالی که باید تجهیز و تکمیل بیمارستان هم لحاظ شود».

عباس گودرزی تأکید کرد که نیروهای بازنشسته نباید دوباره در ادارات و نهادها به‌کار گرفته شوند زیرا ما نیروی جوان و فارغ‌التحصیل به قدر کافی داریم.

وی تشریح کرد:«نیروهای بازنشسته باید تکریم بشوند اما فضا باید باز شود تا نیروهای جوان تحصیل‌کرده هم به‌کار گرفته شوند».

نماینده بروجرد تأکید کرد در بحث استخدام کارخانه‌ها در استان باید اولویت استخدام با نیروهای بومی همان منطقه باشد نه نیروهای غیربومی !

در این جلسه علاوه بر نماینده‌ی بروجرد و استاندار لرستان، معاونان استاندار، نماینده دورد و ازنا در مجلس (کیان‌پور)، نماینده کوهدشت و رومشکان (ملکشاهی)، فرمانداران استان، مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی لرستان و اصحاب رسانه حضور داشتند...... 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =