پرسپولیس هر چقدر در سمت چپ خود بازیکن دارد در سمت راستش بلانکلیف است.

زاوش محمدی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیسی ها در فصل نقل و انتقالات کمی عجیب یارگیری کرده اند. آنها در سمت چپ خود ساسان انصاری، ربیع خواه، وحید امیری و محمد آرام طبع را به خدمت گرفته اند و بازیکنانی چون محمد انصاری و امید عالیشاه هم از فصل گذشته در این تیم حضور دارند.

یکی از دغدغه های برانکو برای لیگ شانزدهم استقاده از این بازیکنان در پست دفاع و هافبک چپ است. امید عالیشاه راست پایی است که در سمت چپ موثر تر بازی می کند. عالیشاه در لیگ پانزدهم در پست های مختلفی بازی کرد اما هیچگاه تاثیری که در بازی کردن سمت چپ داشت را نتوانست در خط حمله تکرار کند. او در لیگ پانزدهم 10 پاس گل داد و به عنوان آقای پاس گل انتخاب شد.  وحید امیری بزرگترین خرید پرسپولیس برای لیگ شانزدهم است. او که با سر وصدای زیادی به پرسپولیس پیوست یک چپ پا است که در تیم ملی هم هافبک چپ بازی می کند. همچنین ساسان انصاری، ربیع خواه و آرام طبع خرید های چپ پای پرسپولیس هستند اما در نقطه مقابل پرسپولیس در سمت راست خود بازیکنی نخریده است.

رامین رضاییان که فصلی خوب را باپرسپولیس سپری کرده بود در حال حاضر ساز جدایی کوک کرده و می خواهد لژیونر شود.باید گفت که او دست برانکو را در سمت راست این تیم خالی کرده است. با رفتن احتمالی رضاییان برانکو فقط یک گزینه برای دفاع راست خود دارد و آن هم حسین ماهینی است. ماهینی که برای گذراندن خدمت سربازی خود به ملوان رفته بود به این تیم بازگشته است که او هم تا هفته چهارم نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند. قرارداد رضاییان با پرسپولیس دو ساله بود ولی بندی در آن گنجانده شده بود که او می تواند توافقی از این تیم جدا شود. برانکو هیچگاه فکرش نمی کرد رضاییان پرسپولیس را ترک کند اگرنه به جای ربیع خواه حتما یک مدافع راست می خرید تا این طور دستش در پوست گردو نماند.

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =