در آستانه فرا رسیدن بیست ویکم رمضان 1437هجری قمری، سالروز شهادت اولین شهید محراب تاریخ اسلام مولی الموحدین حضرت علی (ع)و در دومین شب از شب های قدر،معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، با صدور پیامی،سالروز شهادت آن امام همام را به عموم مردم روزه دار میهن و شهروندان شهرستان کرج تسلیت گفته و برای مومنین خداجوی ، از درگاه خداوند متعال طلب آمرزش و قبولی عبادات در شبهای عزیز قدر را نمود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز، ،"محمد تقی ایرانی" در این پیام آورده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
مولای متقیان امام علی (ع) ، فرزند کعبه ، نخستین شهید محراب و حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید است.
مولی الموحدین علی بن ابیطالب(ع)، مظهر عدالت و مردنگی و حماسه آفرینی است که ملائک آسمانی بر دستان توانایش در خیبر و خندق و بدر و حنین بوسه می زنند .
ایام شهادت جانسوز مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع)، مقارن است با دومین شب از لیالی پر برکت قدر که مشتاقان لقاء محبوب را به خود می خواند تا با احیاء این شب و حضور در مساجد و خانه های خدا،ناب ترین و زلال ترین صحنه نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش بگذارند .
اینک که در شب های پر برکت قدر، خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره گیری از معنویات خوان گسترده الهی را نصیب ما فرموده و با یاد بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت "لیله القدر" می ایستیم تا جان هایمان تطهیر شود تا شاید به مضمون قدر که می گویند از هزار ماه برتر است دست یابیم گرچه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست.
اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خدا جوی ایران اسلامی،بویژه شهروندان استان البرز و شهرستان کرج، توفیق درک فیوضات بیکران شب قدر را از خداوند تبارک و تعالی برایتان مسئلت دارم و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت خواهان جهان حضرت علی (ع)را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف،مقام معظم رهبری و ملت حقیقت جوی میهن و شهروندان عزیز تسلیت و تعزیت می گویم.

با آرزوی توفیق درک فیض شب های قدر


محمد تقی ایرانی

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =