محسن جلال پور در کانال تلگرامی خود یادداشتی درباره ماجرای فرودگاه مهر آباد و واکنش وزیر راه و شهرسازی منتشر کرد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران در این یادداشت تلگرامی وشته است: ماجرای "باب اسفنجی و برج مراقبت" خیلی بیشتر از آن چه فکرش را می کردم واکنش به همراه داشت.

انبوهی پیام در واکنش به این ماجرا دریافت کردم. مدیرکل مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد هم پاسخی بر آن نوشته  و منتشر کرد که پس از مشورت با چند متخصص به این نتیجه رسیدیم ، قانع کننده نیست. اما نکته قابل توجه، واکنش وزیر راه و شهرسازی به این نوشته بود.

در حاشیه نشست افطاری فعالان اقتصادی با رئیس جمهور،دکتر آخوندی هم به آن نوشته واکنش نشان دادند. پیش از هرچیز باید بگویم برای دکتر آخوندی احترام زیادی قائل هستم.به این دلیل که فکر و اندیشه ایشان را می پسندم.دیشب پس از حال و احوالی که داشتیم،صحبت از نوشته تلگرامی من شد.

دکتر آخوندی گفت: پس از خواندن متن،بلافاصله با معاون خود صحبت کردم و خواستار توضیح شدم.البته به مسائل و مشکلات فرودگاه مهرآباد هم اشاره کردند اما این را هم گفتند که بی مسئولیتی هیچ فردی قابل پذیرش نیست و کمبود امکانات هم نباید باعث شود که مردم به زحمت بیفتند و وقت آنها تلف شود.

من هم به تفصیل،ماجرا را شرح دادم و از پی گیری های جناب وزیر تشکر کردم.به هرحال همه ما می دانیم که تحریم ها،سیستم های پروازی و فرودگاهی ما را تخریب کرده اما نباید بگذاریم تحریم ها و محدودیت ها، به مسئولیت ها و تعهدات ما آسیب بزند. برای من، نحوه برخورد و پی گیری توأم با تواضع و فروتنی آقای دکتر آخوندی،ارزشمند و درس آموز بود و باز هم به دلیل ابراز محبتی که داشتند،از ایشان تشکر می کنم. 


22439

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    18 0
    دکتر خوندی را دوست دارم چون صاحب ایده و اندیشه در حوزه کاری خود است.